OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
förstärker med ytterligare en medarbetare Ledstjärnan Kunden i centrum med leveransprecision, kvalitet och kostnadseffektivitet samt Lean production-konceptet, d.v.s en tydlig förändringsvilja i kombination med ett systematiskt arbetssätt.Samarbetsförmåga och enkelhet präglar ditt arbetssätt.Arbetsuppgifter Ansvara för ett eget sortiment av köpkomponenter i form av service, lagervärde, ledtid etc.Beställningar och avrop från leverantör samt bevakning av inleveranser.Utveckling av förutsättningar från och samarbete med leverantör.Deltaga i tvärfunktionella grupper i olika projekt, t.ex utveckling av nya produkter, nya leverantörer etc.Leverantörssökning och bedömning.Förhandla priser och övriga villkor samt upprätta avtal.Utbildning, kompetens, erfarenhet Högskoleutbildning som ingenjör eller ekonom, logistikutbildning eller motsvarande praktisk erfarenhet.Engelska är ett krav, tyska är en stark merit, övriga språk är ett plus.Datorvana med goda kunskaper i Office-programmen.Starkt kommersiellt intresse för att uppnå dokumenterade resultat, förhandlingsvana.Personliga egenskaper som vi värdesätter är en stark drivkraft, systematik och struktur, resultatorientering, flexibilitet och uthållighet.Du ser möjligheter istället för problem.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR-chef Sofia Gustavsson
0140-67653
Marketing Support Manager Camilla Davidsson
0140-675 58
HR-chef Sofia Gustavsson
0140-67653
HR-ansvarig Helene Boije
0140-676 59
Chef Produktionsteknik Mats Ekegren
0140-676 94
Marketing Support Manager Camilla Davidsson
HR-ansvarig Helene Boije
Chef Shared Service Center Susanne Bendz
0140-67506
HR-chef Sofia Gustavsson
0140-67653
HR-ansvarig Helene Boije
0140-67659