OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att vara med att starta en Supply Chain-avdelning med inriktning mot strategiska inköp, som du själv får ansvara för och utveckla.
Du ansvarar för inköp, logistikutveckling, transportupphandling och leverantörsutvärderingar, samt framtagande av strategier och nyckeltal och uppföljning av dessa.
Dina arbetsuppgifter kommer att ligga nära såväl produktions- som kvalitetsavdelning och bestå såväl dagliga inköp som långsiktig planering och upphandling.
Du kommer även vara högst delaktig i implementering av ERP-systemet Microsoft Dynamics AX2012, varför erfarenhet från detta ses som en merit.
Även erfarenhet av kontraktsuppförande, transportupphandling och inköp, ser vi som en merit.
Vi ser att du är analytisk, strukturerad/noggrann och självständig. Du skall också vara social, målinriktad och resultatorienterad samt duktig på att skapa varaktiga relationer, såväl internt som externt.
Vi är ett entreprenörsföretag som växer snabbt, därför måste du vara flexibel och en god initiativtagare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lisa Nordmark