Innesälj - Kundservice

Arbetsbeskrivning

Sweden Company Staff är ett snabbt växande företag.

Vi levererar städservice och andra hushållsnära tjänster över hela Sverige under varumärkena Sweden Home Support och Company Staff. Vi är medlemmar i Almega Hemserviceföretagen och har fullständigt kollektivavtal och bra förmåner.

Vi tror på flexibilitet, professionell personlig service och vikten av att alltid sätta kundens bästa i centrum. Våra tjänster och vår service bygger på goda relationer, professionellt bemötande och utförande.

Med omgående start behöver vi nu bemanna upp med en extra personal på kontoret.

Du kommer ca 50% av tiden arbeta med att ringa kunder och boka upp möten för vår säljare.
Resterande del av tiden kommer du backa upp våra arbetsledare på kontoret.
Tänkbara arbetsuppgift då kan vara att ta emot kundsamtal, schemalägga städpersonal m.m.

För att trivas i rollen bör du vara fllexibel och ha lätt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Som person är du stresstålig, strukturerad och har en hög servicekänsla. Du är en glad och positiv person som drivs av att motivera och utveckla relationer och människor.

Anställning om 100% till en början under en månads tid.
För rätt person finns det ev. en möjlighet till förlängning.
Skicka din ansökan idag till: ansokan@swedenhomesupport.se

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

VD Pär Gustavsson

VD Pär Gustavsson

Sammanfattning

Besöksadress

FRAMTIDSVÄGEN 10
VÄXJÖ

Postadress

FRAMTIDSVÄGEN 10
VÄXJÖ, 35257

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024