OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi ytterligare en konsult som kan arbeta hos vår kund som Innesäljare/Administratör.Arbetet är en heltidstjänst.Eventuellt kommer tjänsten att övergå i kundens regi. Du kommer att arbeta som back office funktion och svara på frågor om pris- leveranstid, förbereda offerter för säljarna, ha kontakt med underleverantörer och registrera kundorder i Visma, kunskaper i Visma är meriterande men ej ett krav.Du kommer också att delta och driva marknads kommunikations- och säljkampanjer, viktigt här är att du också har förmågan att skriva egna texter.Du ska också ansvara för utskick och göra uppföljningar av dessa via telefon.Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, ha goda kunskaper i engelska samt Office paketet är ett krav.Du är också en trevlig, öppen och serviceminded person, noga och effektiv.Du är ödmjuk stresstålig och nyfiken att lära nya saker, och även säljinriktad.