OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag. Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster. På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri. Kontorsfixarna har ca 380 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet. Vi söker nu en utåtriktad och driven innesäljare/ordermottagare till ett expansivt företag som är verksamt med import och handel av industrivaror. Huvudkontoret är beläget i trevliga lokaler på Limhamn. Arbetsuppgifter: Den person vi söker kommer att arbeta med ordermottagning, försäljning, leveransbevakning och därtill hörande administration. Tillsammans med kundansvarig utförs hela säljprocessen; offert, uppföljning och avslut. Kvalifikationer och egenskaper: Du som söker har tidigare erfarenhet av ordermottagning och försäljning via telefon. Vi värdesätter tidigare erfarenhet av transport-/leveransplanering. Du har mycket goda kunskaper i engelska språket såväl i tal som i skrift. För denna tjänst ser vi gärna även sökande som talar polska och/eller ryska. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet inklusive Excel. Vana av att arbeta i affärssystemet Axapta är meriterande. Som person är du utåtriktad, ambitiös och positiv. Du är driven, strukturerad och självständig samt värderar en god servicekänsla i nära samarbete med arbetskamrater och kunder. För rätt person är detta en spännande och utvecklande möjlighet på en arbetsplats som erbjuder den mindre organisationens alla fördelar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200