OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Insamlingsansvarig
Västerås stadsmission är en ideell organisation som bedriver socialt arbete för människor i Västerås. Vårt uppdrag är att arbeta med människor i utsatthet oavsett tro, kön, funktionshinder, etnicitet eller sexuell identitet. Västerås stadsmission har 90-konto, följer SFI:s regler för insamlingskontroll och är medlemmar i FRII.
Vi söker nu en insamlingsansvarig. Din uppgift är att leda Västerås stadsmissions insamlingsarbete med starkt fokus på att öka intäkter.
Arbetsuppgifter:
* Samordna och vidareutveckla Västerås stadsmissions insamlingsarbete
* Ansvara för Västerås stadsmissions insamlingsstrategi med marknadsplanering, budgetering och resultatuppföljning
* Ansvara för genomförande och uppföljning av insamlingsinsatser tillsammans med insamlingsadministratör
* Ansvara för kommunikation via sociala medier, hemsida, annonsering och andra kanaler
Vi vill att du delar vår värdegrund och önskvärt är att du har följande kvalifikation och erfarenhet;
* Relevant högskoleutbildning, gärna inom försäljning, företagsekonomi och marknadsföring
* Dokumenterad erfarenhet inom försäljning och marknadsföring och gärna från insamling
* Dokumenterad kompetens och erfarenhet av att skapa, bibehålla och förstärka relationer
* Erfarenhet av att arbeta med byråer och utvärdering av kampanjer
* Dokumenterat god samarbetsförmåga
* Är självständig, resultatorienterad, analytisk och drivande
Tjänsten är tillsvidare och på heltid. Tillträde snarast. Mer information lämnas av Ulrica Blomqvist på 021-404441.
Skicka din ansökan till arbeteochpraktik@vasterasstadsmission.se senast 2014-02-15 Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Direktor David Sundén
021-814620
070-5554346
Kontaktperson Jonas Nyberg
021-404451
Direktor Ulrica Blomqvist
021-40 44 41
Enhetschef Arbete & Sysselsättning Meri Duic
021-404450
Samordnare Jonas Nyberg
021-404451