OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som installationssamordnare är du koordinator mellan bygg- och installationsentreprenörerna och leder installationsarbetet i byggprojekt från projektutvecklingsskedet till projektavslut.
Du kommer bl.a. att arbeta med projektering, installationsupphandlingar, tidsplanering, framtagande av olika tekniska lösningar samt driftsättning och avprovning av projekten. Du har även ett stort ansvar i att löpande kontrollera/ansvara för att den ekonomiska hanteringen från installatörerna är korrekt. Arbetet innebär samverkan med aktuella projektteam, myndigheter, beställare, konsulter, leverantörer och underentreprenörer.
Bland dina egenskaper återfinns att du är en engagerad person, med kund- och resultatfokus. Du är van att ta egna initiativ och har samtidigt en god planerings- och organisationsförmåga. Du är en person med gott tekniskt kunnande och en praktisk läggning. Du är självgående både vad avser projektplanering och kundkontakter.
Du är prestigelös och har lätt för att skapa kontakter med både kollegor och uppdragsgivare. Du vill och kan ta ansvar för projektens genomförande. Självklart har du god erfarenhet inom konsult, installations- eller entreprenadbranschen samt ett brinnande intresse av att lära dig mer.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Ånöstam
+46 76 782 76 19