Inteno söker ekonomiassistent för ett sommarvika

Arbetsbeskrivning

Om kunden

Intenogruppen är en innovativ och flexibel leverantör av CPE produkter till operatörer och öppna accessnät. Innovativ genom att utnyttja den senaste tekniken på ett effektivt sätt. Flexibel när det gäller anpassningar och service efterfrågade av deras kunder. Intenos vision är att vara en av marknadens mest kompetenta leverantörer av CPE, access- och säkerhetsprodukter.

Intenogruppens och de lokala Intenobolagens personal har lång erfarenhet inom bredband och telekommunikation. I Sverige startade verksamheten på tidigt 80-tal genom distribution av ett antal kända varumärken inom kabel- och satellit-tv. I mitten av 90-talet kompletterades det med ett affärsområde för bredband med fokus på modem och system för bredband via kabel-tv. Under 2000-talet kompletterades produktportföljen med CPE och access produkter för DSL, Ethernet och FTTH samtidigt som Inteno började utveckla en egen produktportfölj inom CPE. Idag har de två affärsområden på den svenska marknaden, CPE och Access. Inom dessa områden ingår både Intenos egna produkter samt kompletterande produkter från till exempel Zhone och Laser2000. Läs gärna mer på hemsidan www.intenogroup.com .


Om jobbet

Vi söker nu en kommunikativ och självgående ekonomiassistent som under ett sommarvikariat kommer att arbeta med den löpande ekonomin på företaget. Du kommer att tillhöra en ekonomiavdelning som består av 2 personer.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:

- Boka in-och utbetalningar
- Bankavstämningar
- Bokföra leverantörsfakturor
- Bokföra reseräkningar samt övriga verifikationer
- Betala fakturor
- Cashflow
- Posthantering



Kompetenskrav:

Vi söker dig med gymnasial utbildning och erfarenhet av att självständigt ha arbetat med liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i Officepaketet samt talar och skriver svenska och engelska flytande.


Personliga egenskaper:

För att lyckas i rollen som ekonomiassistent är du en ansvarsfull person som tycker om att arbeta självständigt med eget ansvar. Vidare är du flexibel, strukturerad, hjälpsam, kommunikativ och lättlärd med en känsla för service.


Utvecklingsmöjligheter

Du kommer tillhöra en ekonomiavdelning som idag består av 2 personer med möjligheten att bygga på din kompetens med fler utmanande arbetsuppgifter.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är ett uppdrag på heltid under kontorstider. Tillträde sker 23/6-14 och uppdraget löper ut 5/8-14. Du kommer vara anställd som konsult hos Hero.


Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=414

Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Marielle Linder på telefon 08- 684 252 32 eller marielle.linder@hero.se



Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-400 25 860
Rekryterare Viktoria Berg
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Poria Mehdizadegan
08-400 25 247
Konsultchef Daniel Engblom
08-684 25 230
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 860
Konsultchef Ninwa Youssef
08-400 25 247
Daniel Engblom
08-684 25 230

Sammanfattning

  • Arbetsplats: HERO AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Publicerat: 22 april 2014

Besöksadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM

Postadress

Liljeholmstorget 7
STOCKHOLM, 11763

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024