International Customer Service på 100% till TePe sökes!

International Customer Service på 100% till TePe sökes!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en noggrann, initiativtagande och serviceorienterad medarbetare till bolagets International Business Expansion Team (IBET). Uppdraget är med start omgående och pågår till årsskiftet 2023/2024. Är du på jakt efter ett stabilt och långvarigt uppdrag? Vill du arbeta med export på ett expansivt bolag? Är du vidare noggrann, initiativtagande och har tidigare erfarenhet av orderadministration? Då har vi jobbet för dig! Sök tjänsten redan idag, urval och intervjuer hålls löpande!

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina arbetsuppgifter kommer lägga stort fokus på orderhantering, där du kommer att vara delaktig hela vägen från beställning till leverans. Rollen innefattar allt från att ta emot frågor till att lägga in order, sköta uppföljning, forecasting och statistikhantering samt boka transporter. Du kommer bland annat att ha mycket kontakt med lagret gällande transportplanering. Utöver detta så kommer du exempelvis att få stötta säljarna på mindre uppdrag och hjälpa till med att packa prover. Rollen innebär flera kontaktytor med såväl interna som externa personer, varför det är viktigt att du är kommunikativ och drivs av att ge bra service. Du kommer vara en del av IBET, som är en del av den globala säljavdelningen, och rapportera till International Customer Service Teamleader.

Vem är du?
Vi söker dig som vill ha ett värdefullt arbete på ett internationellt, fartfyllt och expansivt företag med många härliga och duktiga kollegor! Du trivs i en serviceinriktad roll och kan bemöta kunderna såväl korrekt som snabbt men likaså har du lätt för att samarbeta med dina kollegor. Som person är du flexibel, ansvarsmedveten, initiativtagande samt kvalitetsmedveten. Du har även en känsla för ordning och reda samt är strukturerad i ditt arbetssätt. Tidigare erfarenhet av orderadministration är ett krav och exporthantering är starkt meriterande. Viktigt är att du har en god systemvana och har du erfarenhet av att arbeta i affärssystemet Jeeves är det också ett plus. Du ska vara flytande i svenska och engelska både i tal och skrift.

Om verksamheten
TePe Munhygienprodukter AB, grundat av familjen Eklund 1965, är ett internationellt företag med huvudkontor i Malmö, Sverige. TePe har ca. 450 anställda och en omsättning på 914 MSEK (2021). Baserat på hållbar innovation och en vision om friska leenden för livet, erbjuder TePe ett komplett sortiment av produkter och lösningar för en god munhälsa, utvecklade i samarbete med tandvårdsexpertis. TePes munhälsoprodukter marknadsförs av dotterbolag och distributörer i 80 länder och säljs via tandläkarmottagningar, apotek, e-handel och detaljhandel. För mer information, besök www.tepe.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 februari 2023
  • Ansök senast: 5 mars 2023

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023