OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår entreprenad på Dockan söker vi nu en kontorsvaktmästare. Du ska vilja arbeta i en miljö med högt tempo som ställer höga krav på din servicekänsla och din roll som en problemfixare. Tjänsten är på heltid och arbetstiden är förlagt till 7.45-16.15 Arbetsuppgifter Arbetet som internservice/kontorsvaktmästare innefattar ansvar för in- och utgående post samt packa upp material och försändelser. Du är även den som blir kontaktad då de anställda behöver hjälp med diverse uppgifter, du tar emot alla felanmälningar och sköter kontakten med fastighetsskötaren. Vidare ansvarar du för företagets kontorsmaskiner, enklare fel rättar du till själv och vid svårare fall kontaktar du leverantören. Det är ditt ansvar att det är rent och snyggt i huset och du är kontaktperson till städbolaget. Du ansvarar även för beställning av kontorsmaterial och byter glödlampor/lysrör samt sköter säkerhetsronden enligt checklista. Som vaktmästare är man en mångsysslare och det krävs att man tycker om att vara den som fixar saker. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har avslutade gymnasiestudier och några års arbetslivserfarenhet. Då det är en internationell arbetsplats är det viktigt att du har goda kunskaper i danska och engelska i både tal och skrift. Vidare vill vi att du har goda kunskaper i Microsoft Office. Vi söker dig som är mycket serviceinriktad, flexibel och har praktiskt handlag. Du trivs med ett utåtriktat arbete och tycker om att arbeta självständigt . Vidare söker vi dig som är effektiv, positiv och noggrann.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200