ISPI-administratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en social och självgående tekniker till vårt support-team i Stockholm. Du kommer arbeta med att supportera BMW-verkstäder och återförsäljare av BMW. Arbetat utgår från vårt kontor på Sveavägen men kundbesök runt om i Sverige kan förekomma.

Vi letar efter dig som har minst 2 års erfarenhet av arbete i en servicedesk samt kunskaper inom:


• SA3
• ISPI NEXT
• Service Now
• Office 365

Förutom dina tekniska kompetenser värdesätter vi dina personliga egenskaper. För att trivas med dina framtida kollegor tror vi att du är lyhörd, initiativtagande och noggrann. Dessutom hoppas vi att du är en riktig datanörd med hög arbetsmoral.

Kan detta vara Du? Skicka in dina ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 4 maj 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Helpdesk / Systemsupport

Helpdesk / Systemsupport

23 maj 2024

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

IT-Supporttekniker till Vaxholms stad

22 maj 2024

22 maj 2024