OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en social och självgående tekniker till vårt support-team i Stockholm. Du kommer arbeta med att supportera BMW-verkstäder och återförsäljare av BMW. Arbetat utgår från vårt kontor på Sveavägen men kundbesök runt om i Sverige kan förekomma.
Vi letar efter dig som har minst 2 års erfarenhet av arbete i en servicedesk samt kunskaper inom:
• SA3
• ISPI NEXT
• Service Now
• Office 365
Förutom dina tekniska kompetenser värdesätter vi dina personliga egenskaper. För att trivas med dina framtida kollegor tror vi att du är lyhörd, initiativtagande och noggrann. Dessutom hoppas vi att du är en riktig datanörd med hög arbetsmoral.
Kan detta vara Du? Skicka in dina ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847