IT-assistent till multinationellt konsultföretag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Deltid
Arbetstider: Kontorstider (30h/veckan)
Ort: Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Konsultuppdrag

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Nu söker vi en teknikintresserad IT-assistent till vår kund som är ett multinationellt konsultföretag inom strategi och management. Du kommer främst att arbeta på företagets huvudkontor som är beläget i moderna lokaler centralt i Stockholm, men även ge extrahjälp till kontoret i Bromma.

DIN ROLL:

I rollen som IT-assistent kommer du att ansvara över den dagliga driften av kontorets lokaler. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att säkerställa och se till att tekniken fungerar i ca 50 mötesrum, packa och skicka IT-utrustning, ta emot paket och fylla på lagret med IT-tillbehör, ge IT-support på plats men även via telefon, mejl och videokonferens och eventuellt hålla i korta utbildningar samt demo-sessioner. Du kommer att arbeta både självständigt och i team med kontorets IT-avdelning. Tjänsten är ett konsultuppdrag på sex månader, med chans till förlängning, och du kommer att arbeta allt från tidiga mornar till sena kvällar, ca 6h/vardag.

Rollen passar dig som har intresse och viss erfarenhet av IT och teknik. Du brinner för att leverera service i toppklass och trivs med ett varierande och praktiskt arbete.

VEM ÄR DU?

Som person är du serviceinriktad, flexibel och initiativtagande. Du är prestigelös och brinner för att hjälpa andra samt kan hantera många bollar i luften. Du teknisklagd och gillar att lösa problem samt har ett sinne för ordning och reda. Vidare är du kommunikativ och har ett driv att förbättra nuvarande processer och rutiner.

Vi ser även att du:

- Har ett intresse och viss erfarenhet av IT och teknik

- Har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter

- Kan prata och skriva svenska och engelska flytande

- Har goda kunskaper i Officepaketet

- Professionell och kan hantera konfidentiell information



VAD ERBJUDER VI?

Som anställd på Ryska Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM RYSKA POSTEN BEMANNING

Ryska Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Ryska Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Vaktmästare, vikariat

24 april 2024

23 april 2024

16 april 2024