OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, social och sugen på nya utamaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.
Till vår kund söker vi nu en IT-konsult inom telefoni. Arbetet sträcker sig över både 1:a och 2:a linjen och arbetsuppgifterna varierar mellan logistik av telefoniprodukter, ärendehantering från ärendesystemet SM9, kontinuerliga uppdateringar av olika telefoniapplikationer och system. Rollen innebär även att man bearbetar inkomna beställningar på diverse telefoniprodukter.
För tjänsten krävs att du tidigare arbetat som supporttekniker och har erfarenhet av något nedan:
* Agresso
* VIP2000
* SM9
* MX-One (telefoniväxeln)
* Service Node Manager
En avgörande framgångsfaktor för det här uppdraget är att du är noggrann och ansvarsfull. Det är även viktigt att du känner dig trygg i självständigt arbete samtidigt som du trivs med ett nära samarbete med kollegor och användare.
Skulle du passa bra i denna roll? Skicka in din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847