IT-projektledare till EVRY One Huskvarna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter

Till en början kommer du att få en grundlig introduktion. Därefter kommer du snabbt att sättas in i mindre projekt och bli ansvarig för dessa, till din hjälp kommer du att ha en teamledare som kommer att ha en coachande funktion.

Med tiden kommer du att vara ansvarig för olika projekt där du är med från förstudie till genomförande och uppföljning. Som IT-projektledare kommer du redan vid säljprocessen att bli involverad i projekten, där kommer du sedan att ta över och omvandla avtalet till en projektplan. I ditt ansvar ingår allt ifrån budget och att hålla tidplan till att leverera den kvalité som förväntas, du ses som VD för projektet.

Om företaget

EVRY finns på över 50 orter i Norden med ett team på 10 000 medarbetare. Med insikter, lösningar och teknik skapar vi affärsnytta för våra kunder och värde för samhället. EVRY kombinerar djup branschkunskap, hög teknisk kompetens med en lokal närvaro och en global leveransmodell. På så sätt hjälper vi våra kunder maximera potentialen av sin IT, från analys och strategi till införande och effekthemtagning. EVRY One är vårt helhetserbjudande med fokus på de utmaningar som små och medelstora företag har i sin dagliga verksamhet.

EVRY erbjuder dig en trygg och flexibel arbetsplats där du får chansen att utvecklas. Du får en möjlighet att själv vara med att påverka och även att förverkliga egna idéer.

Din profil

Relevant högskoleutbildning
3-5 års arbetserfarenhet av projektledning
Konsulterfarenhet och verksamhetsförståelse
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift

Meriterande krav:
Erfarenhet från IT-branschen
Arbetat enligt PPS-modellen

Som person är du noggrann, strukturerad och kommunikativ. Du är även driven och resultatorienterad. Andra viktiga egenskaper är att du tycker om utmaningar samtidigt som du är förtroendeingivande.

Då vi ser att du har erfarenhet av projektledning förutsätter vi att du har en djup verksamhetsförståelse och du har en fallenhet för att lösa problem och komma med nya idéer.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Start: Omgående ( vi tar hänsyn till eventuell uppsägningstid).
Omfattning: Heltid, dagtid
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag! Skicka in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 4 mars 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


19 april 2024

Project Manager

Project Manager

18 april 2024

Audit Specialist and Transformation

17 april 2024