IT-support till trevligt team i Uppsala

IT-support till trevligt team i Uppsala

Arbetsbeskrivning

SJR IT söker dig som är ute efter en ny utmaning inom IT-support och kan starta din nya anställning inom snar framtid. Som konsult hos oss på SJR IT kommer du att arbeta med support på plats hos en våra kunder i centrala Uppsala. Uppdraget beräknas pågå ca 6 månader med avsikt att löpa vidare i en anställning hos vår kund.

Om tjänsten
Du kommer att tillhöra en supportfunktion där du hjälper både intern samt extern personal med allehanda tekniska IT-problem. Du arbetar i en servicedesk som främst hanterar incidenter inom Windowsmiljön, MS Office, Active Directory, SCCM och Exchange.
Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor för att lösa de problem som dyker upp.

Du erbjuds ett varierande arbete med olika typer av ärenden där du arbetar tillsammans i ett team av trevliga och kompetenta kollegor.

Vem är du?
Du har ett stort intresse för IT och teknik och är välbekant med Windows-miljön. Du är i början av din karriär och har minst ett års erfarenhet av att arbeta i en servicedesk där du har hanterat användare över telefon och/eller fjärrstyrning.

Som person är du serviceminded och har lätt för att prata med människor. Du är noggrann i ditt arbete och trivs med ett strukturerat arbetssätt. Du tycker om att arbeta i team och har lätt för att samarbeta med andra. Självklart har du ett stort intresse av IT, som du gärna ägnar dig åt även på din fritid.
Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Christine Stamfeldt på 0704-715916. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2022-11-15.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.

I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.

Varmt välkommen med din ansökan!

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Titel: IT-Support

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2022
  • Ansök senast: 15 november 2022

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


19 maj 2024