IT-Supporttekniker på deltid

Arbetsbeskrivning

I rollen som IT Supporttekniker kommer du att supportera slutanvändare kring diverse IT-problem. Du kommer att ansvara för att vår kund får den service och IT-support de kan förväntas behöva i sitt arbete där du får möjlighet att hantera många olika typer av ärenden. Några exempel på arbetsuppgifter är ärendehantering, felsökning, skapa konton och administrera i Active Directory samt M365.

Vi erbjuder dig en kundnära roll, där du får möjlighet att arbeta nära tillsammans med kund och utvecklas i din roll som IT Supporttekniker. Du kommer också att få möjlighet att arbeta med en IT-miljö och en kund som ligger i teknisk framkant och hela tiden arbetar med ny teknik och framtida lösningar. Du kommer att ha stora möjligheter att utvecklas och själv forma din framtid.

Vi söker dig som har en förmåga att göra komplex IT enkel och som gillar att upprätthålla värdefulla kundrelationer och som drivs av att vara den hjälpande handen på plats och leverera en fantastisk IT-support för kunden efter deras behov och verksamhet.

Vem är du?

För att trivas i rollen tror vi att du har en bakgrund inom servicedesk. Du har även en grundförståelse för infrastruktur och applikationer, men drivs också av att utvecklas och bygga på dina kunskaper och håller dig uppdaterad inom nya tekniker. Vi ser att du är en person som har en naturlig problemlösningsförmåga och tycker om att bidra till förbättringar. Du är involverande och engagerad i ditt arbete och dina kollegor. Du trivs mycket bra i nära samarbete med kund och motiveras av att tillsammans med ditt team skapa en stark leverans för kund.

Vi ser gärna att du har erfarenhet av:

- Windows OS

- Felsökning av hård-och mjukvara

- Administration i Active Directory och Entra ID

- Ärendehanteringssystem som t.ex. ServiceNow

- Microsoft 365 och tillhörande applikationer

- Konfiguration av datorer och telefoner

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Camai
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 26 juli 2024

Liknande jobb


9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024

8 maj 2024