OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi Dig som har ett gediget intresse för teknik och somtrivs med att arbeta med människor!
Arbetsuppgifter:
Som tekniker i vår IT-support kommer du dagligen att hjälpa användare som stött på tekniska problem av alla möjliga olika slag.
Du kommer att arbeta med support gällande PC-datorer, applikationer, installationer, AD-administration, kontohantering samt en hel del andra IT-relaterade ärenden. Incidenterna rapporteras på plats hos användaren, påtelefon eller via vårt ärendehanteringssystem.
Vem är du?
Som person vill vi att du ska vara öppen, utåtriktad, ha god samarbetsförmåga och en vilja att ge bra service till våra användare i koncernen.
Vi ser även att du:
- har ett genuint intresse för IT och teknik
- har en god förmåga att kommunicera och dokumentera
- har ett stort sinne för problemlösning
- trivs med attarbeta med många olika arbetsuppgifter samtidigt
Det är meriterande om du tidigare har arbetat med någon form av IT-support eller nyligen avslutat någon form av IT-relaterad utbildning.
Kunskapskrav:
- Goda kunskaper inom Windows
- Grundläggande kunskap gällande serverapplikationer
- Grundläggande kunskap i nätverk
IT Infrastruktur-gruppen i Sverige hanterar supportärenden från flera länder i koncernen vilket innebär att engelska förekommer både i tal och skrift.
Om du har några funderingar om tjänsten kan du kontaktaJohan Jonsson som är gruppchef på tel:08-735 29 37 eller mail: johan.jonsson@sveaekonomi.se
Rekryteringen sker löpande och vi hoppas att kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt. Så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Markus Öhman
+46 70 4710243
Farzad Ravandel
Jasmine Öberg
Tomas Ericsson
Louise Sjökvist
Leyla Jakob
Lisa Hellsten
Marie Andersson
08-7359005