IT-Tekniker, Help-desk

Arbetsbeskrivning

Anställning: Vi söker nu för kunds räkning, i Filipstad, en IT-tekniker/helpdesk. Detta med anledning av föräldraledighet under en period av sex månader på IT-avdelningen + introduktionstid. Du kommer att vara anställd av Adecco och vara uthyrd till kund. Utbildning: Utbildad inom IT Mycket goda engelskakunskaper Mycket god kunskap om MS Office family/Outlook 2003 Very skilled of the Windows platform, XP, 2000 server, 2003 server Goda kunskaper om Active Directory, MS Exchange, Backup, antivirus, Windows File sharing, windows printer services, SQL Server. Bra teknisk problemlösningsförmåga och goda analytiska kunskaper. Mycket goda kunskaper om nätverk, Windows Networking, Cisco switches och routers Erfarenhet: Erfarenehet av arbete inom internationell organisation är meriterande. Personliga egenskaper: Serviceinriktad Detaljorienterad Flexibel/god anpassningsförmåga Proaktiv Innovativ Ansvarsområden: Support och helpdesk Arbetstid: Dagtid + beredskap helger (fredag 17:30 - måndag 07:00) Beredskapen delas mellan tre personer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Karlstad
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 januari 2010
  • Ansök senast: 21 februari 2010

Liknande jobb