IT Tekniker / IT support / 2nd line support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.

Om kunden:

Företaget erbjuder olika tjänster inom parkering och finns både i Sverige och i Europa. I Sverige arbetar cirka 450 anställda och bolaget präglas av engagerade medarbetare. Idag söker företaget efter en IT tekniker till sitt IT/teknik team.

Arbetsuppgifter:

Som IT tekniker/support kommer du ansvara för ärenden som t.ex. kontohantering men även med mer kvalificerad felsökning på klienter, servrar, nätverk och applikationer. Ärendena omfattar såväl IT, telefoni och mer specifika parkeringstekniska system. Vidare ingår en del installation och konfiguration av klienter samt bevakning av nätverksanslutna enheter.

Profil:

• Minst 2 års erfarenhet av IT support, 2nd line
• Goda kunskaper inom Microsoft miljö
• Erfarenhet av felsökning, server, nätverk och applikation
• Erfarenhet av att arbeta i ett ärendesystem
• Goda kunskaper i svenska och engelska

För att du ska lyckas i rollen är det viktigt att du har ett stort IT intresse. Vi ser också att du har en förmåga att snabbt sätta dig in i nya uppgifter, är prestigelös och självgående och besitter en vilja att alltid lära dig mer. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Vidare är du en lagspelare då vi tror att teamwork är det som leder till bäst resultat!

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Stockholm, Gullmarsplan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Helpdesk, 2nd line, teknik, support, felsökning, IT, nätverk, telekom, tekniker, supporttekniker, IT-support, telefoni, felsökning, drift,

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 11 juli 2018

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024