JCDecaux söker Administratör till Produktionsledningen

JCDecaux söker Administratör till Produktionsledningen

Arbetsbeskrivning

JCDecaux har idag de bästa reklamplatserna i de största städerna i över 80 länder världen över. Totalt jobbar cirka 11 800 personer på JCDecaux och huvudkontoret ligger utanför Paris i Neuilly-sur-Seine. Idag finns JCDecaux i våra 25 största städer från Malmö i söder till Luleå i norr och har 80 anställda. JCDecaux erbjuder de bästa reklamplatserna på väderskydd, digitala skyltar, samhällsinformationstavlor och hyrcyklar. Ute är alltid inne och utomhusreklamen går inte att klicka bort, zappa bort eller sänka ljudet på. Den finns där de stora folkströmmarna rör sig. Med smarta, innovativa och attraktiva lösningar förbättrar JCDecaux tillvaron för stadens medborgare. Sveriges reklamköpare erbjuds de bästa reklamplatserna med den högsta räckvidden i de största städerna.

Då vår kollega på Produktionsledningen har valt att gå vidare så söker vi nu efter en ny härlig kollega till vårat team. Vi söker dig som är en skicklig och kommunikativ administratör som gillar att jobba i ett högt tempo med många projekt igång.

Huvudsakliga arbetsuppgifter;
I rollen som administratör ingår du i ett team om 8 personer där du sköter den löpande administrationen gällande JCDecauxs verksamhetsområde Produktionsledning.
I denna koordinerande roll har du många kontaktytor internt såväl som externt och dina arbetsuppgifter kommer vara att:

- Söka, administrera bygglov och polistillstånd.
- Rita in skyltar i situationsplaner/kartor & göra bildmontage.
- Löpande uppföljning av avtal, flytt av möbler, frågor om hyror etc.
- Säkerställa att information kontinuerligt uppdateras i alla system.
- Följa upp och projektleda pågående byggnationer och stötta Produktionsledare Bygg.
- Säkerställa att alla Trafikskadeärenden blir registrerade och ersatta enligt riktiga belopp.
- Skadestånd och polisanmälningar.
- Övriga administrativa förekommande uppgifter inom avdelningen.


Kunskaper & erfarenheter:
För att lyckas i den här rollen har du några års erfarenhet av administrativt arbete och har mycket goda kunskaper i Excel, Officepaketet samt meriterande om goda kunskaper i Photoshop. Du drivs av ett högt arbetstempo, är ambitiös och har ett strukturerat arbetssätt. Många uppgifter kommer ad-hoc vilket ställer höga krav på din förmåga att prioritera och agera utefter verksamhetens behov. Van att upprätta/följa planer samt uppföljning av dessa. Vi tror också att du är social och kommunikativ då du har flera kontaktytor och du drivs av att samarbeta med andra människor.

Vi erbjuder;
Du kommer få arbeta med ett härligt sammansvetsat gäng på en jämställd arbetsplats som gillar att ha kul tillsammans. Vi har högt i tak och det finns alltid möjlighet att påverka då vi har korta beslutsvägar.

En värderingsstyrd organisation där resultat, ansvar, öppenhet och passion styr våra mål. Vi arbetar i högt tempo och för rätt person som tar ansvar och når resultat finns det stora möjligheter att få vara med att utveckla företaget vidare. Vi är internationella i själen och lokala i hjärtat. I de personalundersökningar som företaget årligen genomför ligger index för personalnöjdhet högt och vi har mycket låg personalomsättning.

Tillträde: efter ök
Lön: Fast månadslön
Friskvård och andra generösa förmåner
Placeringsort: Fräscha lokaler mitt på Stureplan

Intervjuer görs löpande så skicka gärna din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sten
0706200011
Helena Massalsky
0702113908

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Race Rekrytering
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 30 september 2021

Besöksadress

Sturegallerian, Stockholm
None

Postadress

Sturegallerian
Stockholm, 11221

Liknande jobb


Planeringsledare utveckling och förvaltning

Planeringsledare utveckling och förvaltning

11 april 2024

Verksamhetsutvecklare

Verksamhetsutvecklare

22 mars 2024

20 mars 2024

19 mars 2024