OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett nytt jobb och vill utveckla dina skills inom försäljning? Då har du hittat rätt! I den här rollen kommer du kunna finslipa dina kommunikationsfärdigheter, få en specialistcertifiering inom försäljning och ta del av prestationsbaserade bonusar, samtidigt som du erbjuder en fantastisk kundservice.
Vi vill såklart att du ska trivas hos oss, därför erbjuder vi:
Ett årligt friskvårdsbidrag om 2200:-
Möjlighet att tjäna obegränsade provisioner
Ett internt karriärutvecklingsprogram till "elitavdelningar" inom Telenor
Kollektivavtal med Unionen
🏾🤝🧑🏼 En tät gemenskap där vi umgås genom att t.ex. spela spel & ha digitala AW´s
Möjligheten att jobba bekvämt från ditt hem (perfekt under vintertid att slippa ta sig ut i snö & kyla)
Så här fungerar vi: Concentrix + Webhelp är ett företag som är verksamma inom outsourcingbranschen vilket innebär att vi erbjuder våra tjänster till andra företag för att hjälpa dem hantera diverse affärsprocesser, däribland kundtjänst. Som vår kollega kommer du att vara anställd av Concentrix + Webhelp men arbeta på Telenors kundtjänst.
Nu undrar du förmodligen - vad innebär egentligen det faktiska jobbet? Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att ta emot inkommande samtal och aktivt arbeta med försäljning. De flesta kunder som ringer in till dig kommer att ha en eller flera tjänster hos Telenor, men vara intresserade av att utöka sitt abonnemang.
För att vara framgångsrik i den här rollen behöver du vara en person som tycker om kundkontakt, ett intresse för försäljning, ha flytande kunskaper i svenska samt förmågan att kunna kommunicera på engelska. Vidare kommer du att gynnas av att ha gynnas du av att ha tidigare erfarenhet inom försäljning och dess grunder, men är emellertid inget krav. Vi tror att den största predikatorn för framgång i detta arbete är en god inställning och viljan att lära sig!
Kan du redan föreställa dig själv i rollen? Det kan definitivt vi!
Nu återstår bara några steg innan du påbörjar det faktiska jobbet. Först kommer du behöva gå igenom vår testningsfas vilket är ett obligatoriskt steg i processen, därefter kommer en av våra rekryterare att granska din ansökan och om vi matchar kommer vi kontakta dig för att diskutera några av de viktigaste punkterna för att se till att vi är överens gällande förutsättningarna för anställning. Om du går vidare efter en första telefonintervju träffas vi på en digital intervju där du får veta allt du kan tänkas behöva veta gällande ditt framtida jobb. Efter det påföljer referensinhämtning och kort därefter kommer du att erhålla besked om huruvida du blir en del i vår Concentrix + Webhelp-familj.
START: 2023-11-27
PLACERINGSORT: Valfritt i Sverige från din folkbokförda adress, distansarbete
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, mån-fre 08-18
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2023-11-17
Notera att vi genomför löpande rekrytering och således kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Har du några frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, vars kontaktuppgifter du finner längst ned i annonsen.
Vi ser fram emot din ansökan! 😍
More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)
Non-discrimination: Concentrix + Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
sweden