OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bor du i Umeå och vill utvecklas inom IT, Problemlösning och Kundservice?
Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare med start 2/4!
Om tjänsten:
Som medarbetare på kundsupporten arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden som Telenors kunder ringer in om. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor som kan gälla deras fiberbredband, WiFi, flytt av abonnemang, leverans av utrustning, TV-tjänster etc. Utöver teknisk support kommer du att till viss del arbeta med mersälj till befintliga kunder.
Du startar din resa hos oss med en betald grundutbildning under cirka 2 månader där du får de verktyg du behöver för att känna dig trygg med arbetsuppgifterna och din roll. Utbildningen innehåller både praktiska och teoretiska moment.
Det är meriterande ifall du har jobbat med kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med teknisk support innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker!
Vad kan vi erbjuda dig?
Möjligheten att tjäna obegränsade försäljningsbonusar
Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:-
️ Gratis tillgång till gym och bastu
Ett kontor med utmärkta pendlingsmöjligheter
Kollektivavtal med Unionen
För att trivas på Concentrix + Webhelp bör du vara motiverad att hjälpa människor och lära dig nya saker. Utöver det behöver du har fyllt 18 år, behärska svenska flytande, ha goda engelskkunskaper och kan uttrycka dig väl i skrift.
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu!
START: 2024-04-02.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-18:00 måndag-fredag, lördagar 10:00-19:00
PLACERINGSORT: Umeå, Formvägen 5 i Ersboda
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-03-22
We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws.
Swedish