OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Information om uppdraget Vi söker nu en serviceinriktad person som vill arbeta som Service desk agent hos ett välkänt företag i Malmö. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bli kundsupport för telefoni via telefon, mottagande och registrereing av inkommande samtal och mail i företagets ärendesystem och att åtgärda problem. Arbetstiderna är måndag till fredag i tre-skift från 7.00-18.30. Du kommer att ingå i ett team där ni arbetar med support mot kunder och deras telefoni och där arbetet huvudsakligen sker gentemot en kund. Tjänsten är på heltid under sommaren med start i slutet av maj. Kunskaper för uppdraget Vi tror att du som söker tjänsten har tidigare vana av kundsupport eller kundservice och det är meriterande om du även arbetat med ärendehanteringsssytem. Eftersom arbetet utförs i team är det viktigt att du fungerar i grupp men ändå kan arbeta självständigt och ta eget ansvar. Det är viktigt att du som söker är duktig på att hantera kunder, serviceminded, positiv och glad och kan ta egna initiativ! Som person tycker du om att arbeta administrativt och du är strukturerad i det arbete du utför. Det är krav på god datorvana. Tjänsten tillsätts omgående, så inkom med din ansökan redan idag På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se.