Jobba som ambulerande receptionist

Jobba som ambulerande receptionist

Arbetsbeskrivning

Är du den vi söker?
Vill du komma ut i arbetslivet, skaffa dig erfarenhet och jobba som receptionist hos våra spännande kunder i Stockholm? Vi söker dig som vill jobba heltid. Passar perfekt för dig som snart ska ta studenten. Du bör trivas med att arbeta på olika kontor varje vecka samt med varierande arbetsuppgifter. Som person är du trygg i dig själv, ansvarsfull och energisk.


Arbetsbeskrivning
Som ambulerande receptionist på Inhouse är du ute hos flera olika kunder och bemannar deras reception. Du bör därför trivas med en rörlig arbetsplats. Receptionerna som bemannas är i Stockholms län, främst i City men även i norr-ort.


Förekommande arbetsuppgifter
• Tillhandahålla service i världsklass
• Ansvara över växel, mail och posthantering
• Boka och förbereda möten
• Beställa luncher, fika och kontorsmaterial
• Se till att receptionen och kontoret är snyggt och representativt
• Hjälpa och assistera både intern personal och besökare.


Din profil
Du har erfarenhet från servicebranschen och har troligtvis arbetat i butik, restaurang eller på hotell. Egenskaper vi värdesätter högt är flexibilitet, initiativtagande och social kompetens. Att kunna arbeta under stress och med flera saker samtidigt är viktiga komponenter vad gäller att lyckas i receptionistrollen. Du tycker om att ha ordning och reda omkring dig, alltid med ett leende på läpparna. Vidare bör du inte vara rädd för att ta testa nya saker på arbetet och du har lätt för att anpassa dig till nya situationer. Du bör kunna arbeta självständigt likväl som i team.


Vi erbjuder
Som ambulerande receptionist får du möjlighet att arbeta i en omväxlande miljö ute hos våra kunder i spännande och varierande branscher så som reklam, media, finans och revision. Vi erbjuder dig som konsult i vår jourpool en garanterad månadslön enligt kollektivavtal.


Om företaget
Inhouse är ett konsultföretag inom organisationsutveckling, rekrytering och bemanning. Vi riktar oss mot branscher inom kommunikation, ekonomi, business services och HR. Alla som arbetar på Inhouse har också varit verksamma inom dessa områden och vet vilka utmaningar våra kunder faktiskt har.
Bolaget grundades 1996 och har idag över 40 anställda i Stockholm, Göteborg och Berlin samt över 300 konsulter i uthyrningsuppdrag. För mer information om Inhouse, besök gärna inhouse.se.
Övrigt
Tjänsten är på heltid med placering i Stockholm. Intervjuer sker löpande. Om du tycker att tjänsten låter intressant, registrera din ansökan på www.inhouse.se. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du varmt välkommen att maila till Sam på: Sam.abdallah@inhouse.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2020
  • Ansök senast: 28 juli 2020

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024