Junior Account Manager till entreprenörsdrivet företag!

Arbetsbeskrivning

Jobbeskrivning
Vi letar efter en Junior Account Manager till vår kund i ljusa lokaler på Medborgarplatsen. Vi söker dig som vill arbeta i ett inspirerande och roligt säljteam där vilja och fokus är i centrum. Vi vill ha dig som känner en stark kärlek för sälj. Du kommer att arbeta med våra befintliga små och medelstora företagskunder. För att lyckas behöver du vara driven och tävlingsinriktad!

Dina arbetsuppgifter som Junior Account Manager innebär att ringa utgående samtal. Du kommer erbjuda unika produkter och datauppkopplingstjänster till befintliga små och medelstora företag, via telefonbearbetning. Detta är något du ser som utmanade och stimulerande samt har erfarenhet av.
Ditt arbete innebär att du kommer ha en egen budget och individuella mål där du bidrar aktivt till att uppnå företagets gemensamma uppsatta mål och till en god arbetskultur.

Vår kund är ett entreprenörsföretag som utmanar den svenska bredbandsmarknaden. De levererar alltid unika tjänster och produkter, oavsett om du behöver obegränsad datamängd till ett fast pris utan bindningstid eller en tjänst för att säkerställa högsta möjliga prestanda!


Personliga egenskaper
Som person är du en lagspelare som gillar hårt arbete och visar stort engagemang. Du är lojal och har hög arbetsmoral. Du förväntas att kunna ta ett stort ansvar för ditt resultat och målsättningar. Att uttrycka sig verbalt och via skrift på ett professionellt sätt är en självklarhet. Långsiktighet och att aktivt sätta kunden i fokus är viktigt, för detta behöver du vara nyfiken på kunden och dess verksamheter. Vi ser gärna att du har en vilja att växa och utvecklas både som individ och säljare, för att på sikt avancera!


Du erbjuds marknadsmässig grundlön samt en generös provision på det du säljer. Du kommer att få löpande stöd och coachning i både sälj- och produktkunskap från dag ett.
Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning.

Tjänstens omfattning är på heltid och du kommer att arbeta kontorstider.

Vi rekryterar löpande, välkommen att skicka in din ansökan redan idag!


Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, administration, försäljning och kundservice. Uniflex är noterat på Nasdaq Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. I Sverige är vi drygt 4 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Bemanningsföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertfierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB Stockholm Globen
  • 6 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön + provision
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 10 december 2017

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


25 april 2024

Säljare med kundansvar

Säljare med kundansvar

24 april 2024