OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Offentlig Säkerhet har många års erfarenhet av produkter inom området teknisk säkerhet. Bolaget är en produktoberoende leverantör som anpassar produkter och tjänster utifrån kundens behov och de lagkrav som reglerar kundens verksamhet på ett så kostnadseffektivt sätt som möjligt. Bolagets ledord är att alltid prioritera kvalité och service gentemot kunden före tjänad krona. Då bolaget är under stark tillväxt söker man ytterligare en Administratör som har möjlighet att utvecklas med bolaget.
Läs mer på: www.offentligsakerhet.com
Vi söker
Du som söker är en duktig organisatör med stor ansvars- och servicekänsla! Du är självständig, strukturerad och effektiv med en naturlig fallenhet för problemlösning. Arbetet kräver noggrannhet och din prioriteringsförmåga kommer sättas på prov då tempot stundtals är högt. Vi tror att du är social, framåt och inte rädd att hugga in där det behövs.
Tjänstebeskrivning
Dina huvuduppgifter kommer vara sköta inleveranser samt den dagliga driften på kontoret, ta emot besökare samt svara på inkommande samtal och på mail. I din roll som Administratör hos oss rapporterar du till befintlig administratör.
Arbetsuppgifter
· Paketering utav leveranser.
· Koordinering utav möten.
· Installera och provlarma personlarm.
· Avtalshantering.
· Sammanställa information och texter.
Krav/Kvalifikationer
· Tidigare erfarenhet av arbete med service och administration.
· God förståelse och erfarenhet från IT/teknik är meriterande.
· Problemlösare.
· God förmåga att arbeta självständigt.
· Goda skriftliga och kommunikativa kunskaper i svenska likväl som på engelska.
· B-körkort.
Vi erbjuder
För rätt person finns stor potential till utveckling. Då bolaget är under stark tillväxt ser man gärna en person som vill fortsätta att utvecklas med oss.
Omfattning och tillträde
Tillsvidaretjänst. 100 % fr.o.m. 1 september 2015
Låter detta som ett uppdrag för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Fyll i formuläret nedan eller tipsa oss om rätt person genom att mejla: ida@workmint.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Ida Garamvölgyi
08-200752
Boontariga Pipatanangura
0735460646
Rekryteringsansvarig Josefin Svensson
072-3377723
Rekryteringsansvarig Josefin Svensson
072-3377723 // josefin@workmint.com
Josefin Svensson
0723377723
Rekryteringsassistent Lina Martinsson
072-2116116
VD Ida Garamvölgyi
0704-385325