Junior Business Support Coordinator till ALTEN

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av att arbeta i en koordinerande roll med stort ansvar i en internationell miljö? Har du dessutom ett stort intresse för att arbeta med effektivisering av system och processer? Då har vi jobbet för dig! ALTEN söker nu en Business Support Coordinator till Stockholm.

Som Business Support Coordinator blir du en viktig del av verksamheten där du rapporterar till ALTEN Sveriges Chief Operating Officer (COO). Du kommer att arbeta på vårt kontor i Kista och stötta chefer på flera orter.


DIN ROLL
Som Business Support Coordinator kommer du att stötta verksamhetens chefer i arbetet med våra system och processer. Du kommer att ha en viktig roll i utvecklingen av våra system och processer där du koordinerar arbetet samt säkerställer kvalitet och effektivitet.

I ditt dagliga arbete kommer du bland annat att:
- Supportera chefer i Stockholm och övriga Sverige gällande våra interna affärssystem
- Stötta våra business managers samt övriga stödfunktioner i processer kring rekrytering och försäljning
- Koordinera och driva frågor gällande utveckling och effektivisering av våra affärssystem
- Agera Key User i våra interna affärssystem
- Ha kontinuerlig kontakt med vårt utvecklingsteam i Spanien kring eventuella problem eller behov av utveckling av systemen

DIN PROFIL
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning samt minst 1 års arbetslivserfarenhet av effektivisering av system och processer. Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet. Det är meriterande om du har erfarenhet av rekryterings- och CRM-system. Arbetsspråket är svenska och engelska.

Som person ser vi gärna att du är en kommunikativ och noggrann lagspelare med stor känsla för service. Du har en god förståelse för affärssystem och dess funktioner samt ett stort intresse för system och processer. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet.

Ansök snarast då rekryteringsprocessen pågår löpande, dock senast den 25 juni. Observera att vi tyvärr inte har möjlighet att ta emot ansökningar via e-post.

För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta COO Johan Fröjdh på johan.frojdh@alten.se. Har du frågor kring rekryteringsprocessen kan du kontakta HR Partner Sofia Johansson på sofia.johansson@alten.se.

Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pontus Kastrup

Peter Ankréus
+4621349931
Patrik Juhlin
+46214404220
Johan Hägg

Johan Hägg
+46709715805
Andreas Forsberg
+46134655889
Stavros Constantinou
+46134655803
David Kronholm
+46317251131
Ulrika Lin
+46317576133
Erik Rosenqvist
+46317221361

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Alten Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 24 maj 2018

Besöksadress

Teknikringen 8
None

Postadress

A Odhners Gata 41
Västra Frölunda, 42130

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024