Junior ekonomiadministratör till Gunnar Karlsen AB

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Vi söker nu en engagerad och noggrann faktureringsadministratör till Gunnar Karlsen! Gunnar Karlsen är en totalteknisk entreprenör- och servicepartner. De levererar lösningar för nya och existerande fastigheter där de har hand om det totala tekniska underhållet. De har en strategi om närhet till kunden, att finnas lokalt och ha en hög teknisk kompetens. Gunnar Karlsen har ca 3000 anställda i Sverige, Norge och Danmark och står just nu inför en stor tillväxt i Sverige där de expanderar kraftigt. Därför behöver de nya duktiga medarbetare som vill komplettera deras team!

Arbetsuppgifter
Som faktureringsadministratör hos Gunnar Karlsen får du möjlighet att arbeta hos ett företag som satsar på verksamhetsmässig och personlig utveckling! Då de har en verksamhet i stor utveckling värderar de engagerade och duktiga medarbetare som kan föra dem ett steg vidare. De ser gärna kollegor som tar ansvar och initiativ och som gärna delar med sig av sin kompetens till andra. Hos Gunnar Karlsen arbetar idag fyra personer på faktureringen och pga den tillväxt de just nu gör behöver de ytterligare en person på avdelningen. Du kommer att arbeta i Gunnar Karlsens fakturerings- och ordersystem, Focus & Formula. Du kommer att stötta övrig personal på fakturavdelningen med fakturering av inkommande ordrar. Du kommer lägga fakturaförslag, lägga upp mot fakturering, registrera i systemen och dubbelkolla uppgifter. Även viss kontakt med servicetekniker ute i verksamheten kan förkomma. Du kommer att få en grundlig introduktion för att lära dig så mycket om verksamheten som möjligt.

Uppstart för uppdraget är 4e april och det pågår inledningsvis 6 månader med möjlighet till förlängning eller anställning hos Gunnar Karlsen därefter. Du kommer att sitta i kundens fräscha lokaler i Solna Strand.

Din bakgrund
Vi söker dig som en positiv fläkt med stort engagemang för det du gör! Du är en duktig administratör med ett grundförståelse för ekonomi och dess processer. Du har erfarenhet av att arbeta i administrativa system(antingen inom order eller ekonomi) och kan arbeta självständigt men samtidigt vara öppen för att vara en del av ett team och kunna hugga in där det behövs. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet från fastighet, bygg, anläggning, entreprenad eller liknande verksamhet. Du har kunskap i Office-paketet och främst Excel.

Personliga egenskaper
Som person är du prestigelös, flexibel och positiv. Du arbetar fokuserat och med stor noggranhet där du tillämpar ett konsekvenstänk och kan tänka proaktivt. Du är inte rädd för att fråga och ta hjälp av dina kollegor för att lösa dina uppgifter och gillar att arbeta med problemlösning. Du tycker om att arbeta i ett förtag i stor förändring och tillväxt där tempot och energin är hög! Känner du igen dig i beskrivningen? Välkommen med din ansökan redan idag!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Solna Strand

Tillträdesdag
4e april

Information
Ansökningarna behandlas löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, sök därför redan idag!

Hos oss på Lernia får du möjlighet att prova på uppdrag hos våra kunder i flera olika branscher. Att vara konsult hos oss fungerar mycket på samma sätt som hos en traditionell arbetsgivare då vi har kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och företagshälsovård. Hos oss har du som konsult nära kontakt med din konsultchef genom hela din anställning, vars främsta syfte är att få dig att utvecklas i din yrkesroll och trivas på din arbetsplats.

Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid, mer än 6 månader
  • Publicerat: 31 mars 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024