Junior ekonomiassistent till spännande koncern inom kosmetika i City

Junior ekonomiassistent till spännande koncern inom kosmetika i City

Arbetsbeskrivning

Här är en magisk roll för dig som tycker om redovisning och administration samt tycker om fartfyllda miljöer och kan prestera i en ”virvelvind” av intryck!

Anställningsform: Rekrytering med provanställning hos kund
Start: Möjlighet att börja omgående. Kund kan vänta på den rätta kollegan.





Vår kund

Det här är en ung och dynamisk arbetsplats, utan barriärer mellan avdelningar. Full fart dagligen, där olika yrkesgrupper hela tiden möts och skapar synergier. Kontoret är beläget i trendiga lokaler i centrala Stockholm. Det har designats för att vara så öppet som möjligt, en komplex arbetsplats som färgas av mode, design och snabbfotade medarbetare. Här kantas arbetsdagen av professionalism, stil, festligheter och framåttänkande.

Din profil

I rollen som junior ekonomiassistent hos vår kund kommer du få arbeta både med ekonomi och order/inköp . Du kommer supportera Redovisningsansvarige med främst kund- och leverantörsreskontraarbete samt CFO:en med order/inköp. För att bli framgångsrik i din uppgift kommer du behöva ha tidigare erfarenhet av kund- och leveranantörsreskontran från ett mellanstort bolag samt vara serviceminded, kunna ta till dig instruktioner och motiveras av att göra ett bra arbete.

Systemet du kommer arbeta främst i både för ekonomi och order är Business Central. Du behöver inte behärska dessa systemet när du anländer till företaget, men tidigare erfarenhet är meriterande. Det allra viktigaste är din personlighet och attityd. Du är öppen, har en hög energinivå, tycker om fartfyllda miljöer och kan prestera i en ”virvelvind” av intryck.

Skallkrav:

- Utbildad gymnasieekonom

- Arbetar på ett mellanstort eller stort bolag med kund- och levereantörsreskontra

- Nyfikenhet och vilja att lära sig

Meriterande:

- Tidigare erfarenhet av Business Central

- Tidigare arbetat med Order/inköp

Låter det intressant?

Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!

careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)

Vid frågor, kontakta Olle Olsson på olle@deltaconsulting.se eller 070-402 84 22.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

www.deltaconsulting.se (http://www.deltaconsulting.se)

Kontaktpersoner på detta företaget

Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Delta Consulting AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 september 2023
  • Ansök senast: 16 februari 2024

Besöksadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
None

Postadress

Strandbergsgatan 12, 6tr
Stockholm, 11251

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024