Junior ekonomiassistent till WE Travel Group

Arbetsbeskrivning

Till WE Travel Group söker vi en ansvarstagande och ambitiös junior ekonomiassistent.



I WE Travel Group ingår åtta nischade specialresearrangörer; ABC Tours, Favorit Kultur & Temaresor, Grand Tours, Hemslöjdsresor, Historiska Resor, Indienresor, Kinaresor och Äventyrsresor. Koncernens sammanlagda försäljning uppgår till 165MSEK och gruppen har 30 medarbetare i fina ljusa lokaler på Södermalm i Stockholm.




Arbetsuppgifter


Som junior ekonomiassistent kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation med allt ifrån kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföringen till betalningar i olika valutor och avstämningar.



Du blir en del av företagets ekonomiavdelning och kommer att arbeta självständigt och ha eget ansvar för alla uppgifter inom din funktion.WE Travel Group arbetar i affärssystemen Hogia Ekonomi, Rebus och Travelwire.



Kvalifikationer


Ett krav fo¨r att axla rollen a¨r att du har ekonomiutbildning motsvarande gymnasieekonom eller likva¨rdigt. Du har ett par a°rs erfarenhet av varierat arbete pa° en ekonomiavdelning.



- Goda kunskaper i Office-paketet och särskilt excel är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav



Personliga egenskaper


Vi söker efter en strukturerad och pålitlig person som är noggrann och analytisk. Du är prestigelös och flexibel. Du har vidare god samarbetsförmåga samtidigt som du arbetar bra självständigt.




Som person är du nyfiken och förändringsbenägen och tycker om att vara delaktig i verksamheten. För att trivas på WE Travel Group är det viktigt att vara social, öppen och framåt.



Mer om tjänsten


- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Södermalm, Stockholm
- Uppdragstyp: minst 6 månaders inhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunden efter 6 månader önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar



Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andara.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



OBS! För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.


Mer om Andara

På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.

Vi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.

Jag tycker att man ska söka jobb på Andara för att de är väldigt engagerade i sina konsulter och de gör sitt absolut bästa för att du ska hamna på ett ställe där du kommer att trivas och där själva företaget kommer att vara nöjd med den man är och vad man kan hjälpa till med.”

Via länken nedan eller under Andara Rekrytering på Youtubekan du höra mer från vår duktiga konsult Susanne.

https://youtu.be/d9IdGuqBV6A



Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Andara Nacka
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 maj 2019

Besöksadress

Järnvägsgatan 36, Nacka
None

Postadress

Järnvägsgatan 36
Nacka, 13154

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024