Junior eventadministratör

Arbetsbeskrivning

För kunds räkning söker vi en serviceinriktad Junior eventadministratör med start omgående till vår kund norr om Stockholm.

Om tjänsten
Din främsta uppgift som junior eventadministratör är att assistera vid arbetsuppgifter inom eventhantering. Du kommer att hantera utskick och inbjudningar till kunder, koordinera och anordna events med att ta bland annat  fram material och give-aways. Du ska representera företaget på ett positivt sätt där du arbetar med att stärka relationer och öka kundnöjdheten. Du kommer att ha mycket kontakt med  kunder och förvalta deras information.

 

Om dig

Tidigare har arbetat i en administrativ tjänst och trivs bra i en sådan typ av roll. Du har också arbetat i en kundorienterad roll tidigare och vet vikten av att ge utmärkt service, både till internt anställda och till kunder.
Eftersom vissa av kunderna är internationella ser vi att du behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift. Slutligen ser vi att du är mycket organiserad och har en bra förmåga att prioritera.

 Till denna tjänst fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper där du har en utpräglad servicekänsla och brinner för att ge det lilla extra i varje kundkontakt. Som person är du social, kommunikativ och lyhörd. Du triggas av kontakten med människor och har förmåga att lyssna och identifiera ett behov hos kunden. Slutligen är du organiserad och duktig på att prioritera ditt arbete.

 

 Om anställningen

Tjänsten utgör ett konsultuppdrag som startar omgående och sträcker sig till slutet av september. Som konsult blir du anställd av Lernia och uthyrd till vår kund. 

 Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi har kollektivavtal och erbjuder bl.a. generöst friskvårdsbidrag, tjänstepension, fem veckors semester, försäkringar enligt kollektivavtal och målsamtal.

 

Om ansökan
Skicka in CV samt personligt brev där du beskriver:
Varför du har sökt tjänsten
Din erfarenhet inom uppsökande kundmöten, mässor eller event

Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chansen till jobbet!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 14 mars 2019

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024