Junior Helpdesk till Hogia

Junior Helpdesk till Hogia

Arbetsbeskrivning

Har du ett stort teknikintresse, är nyfiken och kommunikativ, se hit! Just nu söker vi en ny stjärna som kan arbeta som helpdesksupport till Hogia i Stenungsund. Rollen passar dig som drivs av att hjälpa andra, lösa problem och som vill tillhöra ett team som sätter laget före jaget. Läs mer nedan och ansök redan idag, då behovet är omgående!

OM TJÄNSTEN
Hogia erbjuder ekonomi, lön- och personalhantering för medelstora till stora företag inom industri- och transportbranschen. Med deras tjänster och programvaror hjälper de sina kunder att skapa en infrastruktur som bidrar till flöden av kunskap och information.

I rollen som Helpdesksupport får du möjligheten att bli en del av ett socialt och drivet team som tillsammans arbetar för att säkerställa en välfungerade IT-support internt inom organisationen. Du kommer arbeta med att stötta och hjälpa medarbetare med enklare IT/telefoni-relaterade ärenden och finnas tillgänglig på plats för att säkerställa att utrustning fungerar och uppdateras.

För att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i rollen erbjuds du gedigen introduktion, genom utbildning samt god stöttning från dina erfarna kollegor. Rollen kräver ingen formell IT-utbildning, däremot ser vi att du har ett stort IT-intresse och en målmedvetenhet om att utvecklas inom området. Initialt är tjänsten tilltänkt pågå fram till slutet av november.

Du erbjuds


* Möjlighet till såväl personlig- som professionell utveckling hos ett spännande bolag
* Delaktighet i en härlig organisationsmiljö där du får chans till social utveckling
* En chans att ta dig in i IT-branschen




Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som helpdesksupport kommer du att arbeta brett där möjligheten att samla på dig kunskap och utvecklas är en del av din vardag. Några av dina arbetsuppgifter kommer att vara:


* Hantera inkommande serviceärenden gällande tekniska problem och felanmälningar
* Agera servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara
* Besvara IT-relaterade frågor över telefon och mail
* Att ansvara för att tekniken i konferensrummen fungerar


Vidare kräver rollen att du arbetar på plats på kontoret varje dag.

VI SÖKER DIG SOM
- Har ett stort tekniskt intresse
- Har en uttagen gymnasial utbildning
- Är obehindrad i det svenska språket i tal och skrift då all kommunikation på bolaget sker på svenska.

Vidare är det meriterande om du har tidigare arbetserfarenhet inom området

Vi söker dig som är


* Kommunikativ
* Självutvecklande
* Ansvarstagande


I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivationen för tjänsten.

Övrig information


* Start: Önskvärt 20 mars
* Omfattning: Heltid, föräldravikariat
* Arbetstider: 8-16.30
* Placering: Stenungsund


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Se mer om Hogia här !

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2023
  • Ansök senast: 21 februari 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


1 juni 2024

1 juni 2024

Vi söker en fälttekniker i Sundsvall

Vi söker en fälttekniker i Sundsvall

31 maj 2024