Junior Koordinator inom inköp sökes till Rusta!

Junior Koordinator inom inköp sökes till Rusta!

Arbetsbeskrivning

Letar du efter en spännande och utmanande administrativ roll som koordinator inom en inköpsavdelning? Är du kommersiellt driven, noggrann och strukturerad? Då har vi tjänsten för dig!

Som inköpskoordinator är du spindeln i nätet och sköter den administrativa delen av inköpsprocessen på avdelningen. Du kommer att arbeta brett med allt ifrån artikelvård, kundfrågor och marknadsaktiviteter. Du arbetar med olika avdelningar samt våra inköpskontor i Asien och får på så vis chansen att vara med och påverka många delar inom Rustas verksamhet. Du rapporterar till Kategorichef för Heminredning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att:
- Sköta administration och vård av artiklar och sortiment
- Kampanjadministration
- Hantering av prover och förpackningar
- Huvudkontakt mot Store Support

Du kommer axla en nyckelroll som präglas av högt tempo i ett arbetslag med stark teamkänsla och nära samarbete med Produktchefen.

Tjänsten är på heltid och beräknas starta omgående och är till en början ett vikariat på 10 månader som inleds som ett konsultuppdrag med en provanställning på 6 månader. Detta innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting och arbetar på Rustas kontor i Upplands Väsby. För denna tjänst tillämpas vanliga kontorstider 08.00 – 17.00 med flex.

Din profil
Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning inom inköp, marknad eller ekonomi. Sannolikt har du några års erfarenhet av arbete från detaljhandeln. Vidare har du god förmåga att kommunicera både på svenska och på engelska samt goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel.

För att trivas i rollen som Inköpskoordinator bör du brinna för administrativa arbetsuppgifter och analys av siffror samtidigt som du är utåtriktad, initiativtagande, kommersiellt driven och vara intresserad av inredning och trender. Du stimuleras av att ha många bollar i luften samtidigt och lyckas hantera allt från leverantörskontakter till inköpsprocesser.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du är noggrann med detaljer, tycker om ordning och reda samt har affärssinne. Vi tror även att du är prestigelös och har lätt att skapa nya kontakter internt såväl som externt.

Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Isabelle Karlsson
+46101224623
Emilia Johansson
+46101224597
Fredrik Åberg
+46101224864
Eleonor Åkerlund
+46101224638
Kristoffer Göthberg
+46101224670
Elin Wiberg Lif
+46101224569
Ida Holmer
+46101224433
Joel Rydström
+46101224243
Joanna Melander
+46101224629
Pontus Geijer
+46101224584

Sammanfattning

  • Arbetsplats: StudentConsulting
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 november 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Besöksadress

Murarevägen 30
None

Postadress

Murarevägen 30
FALKENBERG, 31136

Liknande jobb


Production planner

27 maj 2024