OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som trivs i en varierande arbetsmiljö med mycket kundkontakt? Trivs du dessutom med att arbeta strukturerat och ta stort eget ansvar i arbetet? Som den första juniora projektadministratören på Transtema får du möjlighet att bli del av en snabb tillväxtresa där utvecklingsmöjligheterna är stora!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Transtemas räkning en junior projektadministratör för omgående start. Då Transtema befinner sig i en expansiv fas finns ett behov av avlastning och du blir den första renodlade projektadministratören på företaget. Uppdraget sträcker sig initialt året ut, alltså fram till 30 december. Transtema har i dagsläget kontor på flera orter i Sverige, varav ett i Mölndal där cirka 40 personer sitter.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Transtemas önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till
Academic
Work
Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Transtema.
ARBETSUPPGIFTER
Som projektadministratör kommer du till största del arbeta med att kontakta privatkunder som ska få eller har fått fiberuppkoppling installerat i sina hem eller lokaler. Du kommer även att ha kontakt med underentreprenörer som varit ute hos slutkund.
Du kommer till exempel att:
* Avrapportera och följa upp installationer som skett hos slutkund
* Hantera ärenden kring installationer – exempelvis felanmälningar
* Kontakta underentreprenörer för att exempelvis åtgärda felanmälningar
Tjänsten passar dig som trivs i en varierande vardag. Du förstår vikten av god service och trivs med att ha många kontaktytor samtidigt som du bemöter kunder och underentreprenörer professionellt. Utvecklingsmöjligheterna i rollen är goda då det även finns möjlighet att på sikt få ansvara för kvalitetsfrågor. Då du blir den första renodlade projektadministratören finns även möjlighet till inflytande i hur rollen ska utvecklas framöver.
VI SÖKER DIG SOM
* Har upp till två års arbetslivserfarenhet från heltidsarbete inom relevant bransch
* Har grundläggande kunskaper i Excel
* Talar och skriver på svenska obehindrat för att kunna hantera kontakten med kunder och underentreprenörer
Det är meriterande om du i tidigare tjänster arbetat med kundservice och administration.
Som person är du trygg i att ha kontakt och kommunicera med kunder och agerar med säkerhet. Du arbetar överlag bra med andra människor, agerar lyhört och löser missnöjen eller liknande på ett konstruktivt sätt. Vidare anpassar du dig snabbt till nya omständigheter och tar gärna egna initiativ då du är van vid att driva ditt arbete framåt på egen hand. Då du även kommer arbeta administrativt är det viktigt att du är strukturerad, noggrann och har ett öga för detaljer.
ÖVRIG INFORMATION
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, initialt året ut (fram till 30 december)
* Placering: Mölndal
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på gbg02@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar, hör gärna av dig där!
Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.
* Vårt erbjudande till dig som heltidskonsult hos Academic Work inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef också rabatter och erbjudanden genom vår konsultportal. Läs mer om vårt erbjudande här
SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET
När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231