Junior projektledare med kundservicebakgrund

Arbetsbeskrivning

Sedan 1 maj ingår Returavdelningen i Customer Service (Operations). I och med detta så har ett arbete inletts med att bygga en verksamhet utifrån den strategiska målsättningen ” målsättningen ” Scalability for growth growth ” där ett antal utmaningar inom kundservice -och logistikområdet har identifierats

Till detta arbete behövs behövs en Projektledare /Processutvecklare som kan vara med och driva driva igenom processförbättringar.

Returhanteringen sker inte med kundupplevelsen i fokus och visar på möjligheter till ökad effektivitet

Ett arbete är påbörjat kring detta med hjälp av en intern intern Projektledare . Denna person är nu på föräldraledighet och är åter 1 augusti . Därav att vi vi behöver behöver en konsult under

Role description:

MAIN TASKS WITHIN THE SPECIFIC ROLE:

Identification, mapping and documentation of Customer Service processes.

Measurement of process efficiency.

Support your colleagues in the Customer Service Management Team when it comes to driving change/improvements in Customer Service.

Incident, problem & change management for Customer Service processes.

Manage subprojects, from Customer Service requirements to final delivery by the Company project management model.

Planning of work, staffing and management of your project team.

Ongoing communication (informal and formal) to the Customer Service Organisation, relevant stakeholders, project team, project leader, sponsor etc.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Sara Karlsson

Sara Karlsson
0771-19 19 19

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Cronwik
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 7 januari 2018

Besöksadress

Hammarby Allé 32, Stockholm
None

Postadress

Hammarby Allé 32
Stockholm, 12061

Liknande jobb


22 april 2024