Junior Supporttekniker till Offentlig sektor

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

För kunds räkning söker vi nu 5 st juniora supporttekniker för ett längre uppdrag på Torsplan i Stockholm. Som supporttekniker arbetar du i en dynamisk och trevlig arbetsmiljö hos kundens servicedesk. Där hanterar du incidenter och tjänsteförfrågningar och ansvarar för kommunikationen med kundens användare. Du blir en viktig kontaktyta i ditt arbete med kund- och datorsupport, vilket förutsätter att du har en serviceinriktad och kommunikativ förmåga. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår till 1 juni 2017, med god chans till förlängning. Du arbetar 8-17, måndag - fredag. Brinner du för IT relaterade frågor och kundservice är det här en bra chans för dig att få en meriterande erfarenhet på CV:t. Välkommen med din ansökan redan idag!

Din bakgrund

Vi söker dig som har 1-2 års tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, samt utbildning inom IT och ett starkt tekniskt intresse. Du är lättlärd och hanterar svenska flytande, i tal och i skrift. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från service och helpdeskarbete.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen som supporttekniker söker vi dig med ett starkt tekniskt intresse och en vilja att hjälpa andra! Du stimuleras av att arbeta med problemlösning med kunden i fokus, Du har en pedagogisk förmåga, ett gott tålamod och en social förmåga som märks i din kontakt med kunder och användare. Vi tror också att du är en person som trivs i en fartfylld miljö och som har en god arbetsmiljö. Är du dessutom en positiv och trevlig arbetskollega som gärna bidrar till en god arbetsmiljö tror vi att det här är tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag!

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstid/Heltid/Stockholm

Tillträdesdag

Omgående

Information

Urvalet hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag så ökar du chanserna till jobbet!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Würtz

Andreas Rudberg

Leyla Jamei

Madeleine Bergholtz

Sara Würtz
0722541033
Ali Rezaei

Sofie Östedt
072-2541801
Sofie Östedt

Maher Hammadi Hasson

Carolina Simonsson
0722-54 10 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Stockholm Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 18 februari 2017

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Stockholm
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Stockholm, 11164

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024