OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en utbildning inom ekonom eller affärssystem och har ett intresse för fastighetsbranschen. Då är du den vi söker!
Dina arbetsuppgifter
Som verksamhetskonsult inom fastighetsförvaltning hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att du kommer arbeta med att hjälpa bolaget kunder i processen att införa vår kunds produkt till deras kunder verksamheter. Du kommer att få ta ansvar över att starta upp nya projekt. I arbetsuppgifterna som konsult ingår det installation, implementation samt utbildning för de som ska använda produkten.
Dina arbetsuppgifter innebär bland annat:
- Förmedla kundernas behov av nya funktioner och förbättringar
- Implementation, installation samt utbildning av programvara
- Projektledning
Om företaget
Bolaget är ett nordisk programvarubolag, de grundes år 1985. De har idag 110 anställda med en omsättning på 150 miljoner. De har kontor på 8 orter runt om i Sverige. Bolaget utvecklar och leverera standardiserade programvaror för branschunika behov. De jobbar med kunder inom bygg- och fastighetsbolag, fastighetsmäklare, banker och försäkringsbolag, hälsoföretag, bildelshandlare, energibolag samt tidningsföretag.
Din profil
Krav:
- Utbildning inom ekonomi eller affärssystem
- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift
Meriterande:
- Grundläggande kunskaper inom affärssystem
- Körkort B
- Erfarenhet av projektledning
Personliga egenskaper:
För att lyckas i rollen som verksamhetskonsult bör du vara social och utåtriktad då du kommer ha daglig kontakt med företagets kunder. Du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och är strukturerad i ditt arbete. Vår kund sitter i fina lokaler vid Lindhagen och erbjuder dig som anställd en härlig och glad arbetsplats. De satsar på sina anställda och vill se de utvecklas i sin roll.
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Arbetstider: Kontorstider
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: Göteborg
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, varmt välkommen med din ansökan redan idag
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996