Juniora administratörer för framtida uppdrag i Göteborgsområdet

Juniora administratörer för framtida uppdrag i Göteborgsområdet

Arbetsbeskrivning

Vi på Adecco söker alltid strukturerade och flexibla juniora administratörer för konsultuppdrag. Som konsult hos oss får du möjlighet till konkurrenskraftiga erfarenheter, från olika organisationer, att sätta på ditt CV samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde! Dessutom kan du bygga upp ditt professionella nätverk och få tillgång till värdefulla kontakter.

 

I din roll som Junior Administratör kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
- Administrera inkommande ordrar
- Hantera kalendrar och möten
- Inköp
- Ekonomisk uppföljning
- Hantera allmän administration
- Bemanna växel/reception

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Våra kundföretag verkar i många olika branscher inom Göteborgsområdet och Kungsbacka med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00. 

 

Om dig
Vi söker dig som kan ge kunderna ett förtroendeingivande och bra intryck, samtidigt som du är lojal vid dina medarbetare. Du ser lösningar på problem och har lätt för att tänka utanför boxen för att finna dessa.

I rollen som Junior Administratör kommer dina uppgifter att variera. Arbetet kan skilja sig från dag till dag, eller timme till timme. Därför är det viktigt att du är strukturerad, lyhörd och kan prioritera uppgifterna på ett gynnsamt sätt. Vi ser gärna att du är en lagspelare, samtidigt som du inte är rädd för att arbeta självständigt. För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

 

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet av service
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift
- Erfarenhet inom administration och affärssystemen MS Office och SharePoint är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. 

 

Om anställningen
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Rahell Rada eller via mail rahell.rada@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport:
info@adecco.se

 

Välkommen med din ansökan!

 

Sökord
Junior Administratör, Göteborg, Västra Götaland, Adecco, Kontor, Kontorist, Administrator, Organisatör, Sekreterare, Assistent

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 25 mars 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Administratör till Familjehemsenheten

Administratör till Familjehemsenheten

29 maj 2024

29 maj 2024