Key Account Manager till Bring

Arbetsbeskrivning

Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i Norden. Vi är drygt 3000 medarbetare i Sverige som brinner för att transportera, planera, leverera, lagra och kommunicera. Läs mer på bring.se

Bring förstärker nu sitt säljteam i Stockholm och söker därför en Key Account Manager!
Tjänsten

Som KAM på Bring ingår du i ett tight säljteam med kompetenta och hungriga kollegor. Tjänsten innebär att du har det kommersiella ansvaret för våra nyckelkunder samt till viss del bearbeta nya kunder med syfte att leverera transport och logistiklösningar till våra kunder. Som KAM har du ansvar för hela säljprocessen, dina kunder och din budget.
Vem söker vi?

Vi söker dig som tidigare arbetat med försäljning av tjänster. Du har tidigare arbetat mot budget och högt uppsatta mål och trivs med det. Du är strukturerad, målinriktad, hög ansvarskänsla och håller högt tempo. Vidare har du goda kunskaper i  Officepaketet och har förståelse för vad som driver intäkter och kostnader. Har du dessutom någon erfarenhet från transport/logistikbranschen är det meriterande. Utöver ovan har du även B-körkort.

Som person är du extremt driven och håller högt tempo och har en mycket hög aktivitetsnivå.
Vad erbjuds du?      

Du erbjuds en spännande och utvecklande säljroll där du får möjlighet att ytterligare spetsa till vårt erbjudande.

Bring är mån om att ge sina anställa bästa möjliga förutsättningar att lyckas. Du erbjuds en grundlig introduktion och ingår i ett team med professionella och kunniga kollegor och rapporterar till en chef som har starkt fokus på att utveckla varje säljare till sin fulla potential och få dem att trivas. Är ambitiös och visar goda resultat ges goda möjligheter till vidare utveckling inom koncernen.

Våra värden Ärlighet, Respekt, Samarbete, Öppenhet och Mod styr vårt sätt att arbeta och bidrar till en inkluderande arbetsplats som präglas av mångfald.

I den här rekryteringen samarbetar vi med Captica AB. Vi gör urval löpande varpå vi vill ha din ansökan snarast. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att ringa Anders Tegman på telefon: 08-411 24 70

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CAPTICA AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 3 oktober 2017

Liknande jobb


Kundansvarig säljare

Kundansvarig säljare

29 maj 2024

Key Account Executive

Key Account Executive

28 maj 2024