Kickstarta karriären i en bred administrativ roll på livsviktiga Kebomed!

Arbetsbeskrivning

”Administration” är ett svårdefinierat begrepp eftersom det innefattar alltifrån ekonomiadministration och avtalshantering till orderkoordinering och kommunikation. Tjusningen med rollen på Kebomed är att den speglar precis alla de arbetsuppgifter som döljer sig bakom begreppet. För dig som är ny i arbetslivet innebär det en kickstart karriärer för framtiden då du kommer lära dig allt mellan himmel och jord. Förutom din egen utveckling bidrar du även till att livsviktiga Kebomed utvecklas så att företaget kan fortsätta hjälpa sjukhus runt om i Europa att rädda liv med medicinteknisk utrustning i framkant. Vill du bli en del av ett litet, familjärt företag där ambitiöst arbete är lika självklart som en fredagsfika? Vila upp dig ordentligt under jul/nyår så kan du påbörja dina 6 månader på Kebomed i Infra City (nära Upplands Väsby) redan i januari!

OM TJÄNSTEN
Internationella KEBOMED arbetar med att marknadsföra och distribuera medicinteknikutrustning till sjukhus. Företaget har sitt kontor i Infra City dit det enkelt går att ta sig med kollektivtrafik.

Idag arbetar Amanda, konsult via Academic Work, i din blivande roll då hon ska studera till våren. Förutom meriterande erfarenheter lyfter Amanda den avslappnade stämningen och närheten till kollegorna när hon pratar om sin tid på KEBOMED. Katarina, som kommer att vara din närmsta kollega, berättar att det märks bland medarbetarna att företaget är litet, då det finns en härlig sammanhållning där alla hjälps åt med allt, högt som lågt. För att bli introducerad på bästa sätt till dina arbetsuppgifter kommer Katarina finnas nära till hands.

Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos KEBOMED. Uppdraget kommer att vara på heltid och sträcka sig 6 månader framåt, med chans till förlängning.

ARBETSUPPGIFTER
I din breda roll kommer du registrera orders i affärssystemet, ta emot samtal, besvara frågor från sjukhus, föra kontakten med leverantörer, hantera fakturor, ansvara för reklamationer samt skicka iväg paket till kunder.

En typisk arbetsdag kan innefatta att du…


* Tar emot en order från en kund via mail och registrerar denna i företagets affärssystem.
* Får ett samtal från ett sjukhus, som har en fråga gällande sin order. Eftersom du inte kan svara på frågan ber du om att få återkomma, för att sedan återkomma med ett svar av förstklassig service senare under dagen.
* Ringer/mailar en leverantör som pratar engelska, för att exempelvis koordinera gällande när en viss order kommer fram.
* Tar emot reklamationer, där du sedan skickar iväg ett nytt paket till kunden.
* Går ned till affären och köper fredagsfika till hela teamet för att bidra till den goda stämningen!


Tjänsten passar dig som redan i ett tidigt stadie av ditt yrkesliv vill få meriterande erfarenheter av administraion, kundsupport och orderhandläggning, som kan vara hjälpsamt för dig i din framtida karriär!

VI SÖKER DIG SOM
* Tidigare arbetat med service, kanske på ett sommarjobb eller vid sidan av studierna?


* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska, eftersom du kommer prata/maila med kunder och leverantörer på båda dessa språk.
* Har god datorvana, då du behöver sätta dig in i företagets system


Det är meriterande om du tidigare testat på en administrativ roll i arbetslivet.

Eftersom ingen dag är den andra lik på KEBOMED är du som person flexibel och prestigelös. Då du kommer vara i dialog med alltifrån läkare till internationella leverantörer är du serviceinriktad och anpassar din kommunikation efter mottagaren på ett proffsigt sätt. Vidare ser du vikten av noggrannhet, då ett misstag i administrationen kan leda till en inställd operation. Att ditt arbete är viktigt för sjukhus runt om i landet har du i åtanke när du arbetar, samtidigt som du tycker om att ha roligt tillsammans med dina kollegor!

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Efter årsskiftet (januari 2019)
* Omfattning: Heltid under 6 månader, med chans till förlängning. Arbetstider är 8:00-16:00 och på fredagar 8:00-15:30
* Placering: Infra City i Upplands Väsby, buss går raka vägen till kontoret från Rotebro
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och KEBOMEDs önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work via sts03@academicwork.se
* Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
* Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa via sts03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. För generella funderingar kring din ansökan/vår rekryteringsprocess finns vi ofta tillgängliga i chatten här på webben under vardagar så hör gärna av dig där!


OM OSS

Academic Work är Home of the young professionals. Det betyder att de flesta av våra jobb är relevanta för dig som studerar på högskola/universitet eller för dig som är klar med dina studier och är i början av din karriär. Hos oss kan du arbeta som konsult på uppdrag hos någon av våra kunder, bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet eller börja jobba internt på något av våra Academic Work kontor. Läs mer på www.academicwork.se.


* Vi strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare till våra konsulter. Utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef erbjuder vi dig som heltidskonsult en konsultportal med förmånliga erbjudanden. Läs mer här


INFORMATION OM FÖRETAGET
KEBOMED är ett modernt och miljömedvetet företag som marknadsför och distribuerar medicintekniska produkter runt om till Europas sjukvårdsinrättningar. På företaget arbetar 60 medarbetare som samtliga delar KEBOMED gemensamma värderingar gällande ansvar, engagemang, professionalism och trovärdighet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid, 6 månader med chans till förlängning 8-16, 8-15:30 på fredagar
  • Publicerat: 15 december 2018

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administrativ handläggare

Administrativ handläggare

8 maj 2024

1 maj 2024

Vi söker en administratör

Vi söker en administratör

8 maj 2024