OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Event Assistans AB är ett auktoriserat bemanningsföretag inom hotell, restaurang och event med säte i Sickla Udde.
Vi har nöjet att arbeta med flertal väletablerade restauranger, hotell, konferensanläggningar, catering, festvåningar, eventbolag och arenor i Stockholmsregionen .
Vi är nu inne på vårt femte verksamhetsår och behöver stärka upp vårat härliga köksteam inför våren och sommaren.
Vi söker dig som:
- har minst 3 års erfarenhet av kockyrket
- har god kännedom av råvaror
- är van att jobba i högt tempo
- har intresse för att utvecklas inom yrket
- Omväxling
Personliga egenskaper
- en trygg, glad och social person
- tydlig och kommunikativ
- ständigt sökande efter bättre effektivitet och kvalité
- en person med servicevilja och målmedvetenhet
Vi är ett mycket flexibelt företag där det går bra att kombinera uppdrag hos oss med studier eller andra uppdrag.
Tillgång till bil & körkort är inget krav vi har men gärna ett önskemål.
Vi ser framemot din ansökan, intervjuer kommer ske löpandes.
Besök oss gärna på facebook.com/eventassistans
Medlem i Bemanningsföretagen, en bransch och arbetsgivarorganisation inom Almega och Svenskt Näringsliv.
Kontaktpersoner på detta företaget
Illas Eker
0708981752
Illas Eker
0708981752
Martin Lindblom
0708981762
Martin Lindblom
0708981762
Ulf Forsén
0704014921
Illas Eker
0708981752
Staff Manager Eva Blomquist
0708-180638
Martin Lindblom
0708981762