Kommande uppdrag inom orderhantering!

Kommande uppdrag inom orderhantering!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:

Vi söker orderhanterare till kommande konsultuppdrag i Malmö-området. Rollen som orderhanterare kan innefatta flera olika typer arbetsuppgifter så som att ta emot och registrera ordrar, administrera offerter och fakturor samt övrig administration kopplat till logistik och ordermottagning. Utöver det administrativa arbetet kan tjänsten även innefatta kontakt med såväl kunder som leverantörer samt arbete i flera olika affärssystem.

Som ordermottagare kan dina huvudsakliga arbetsuppgifter bland annat innebära:

      - Ta emot och registrera ordrar.
      - Fakturering.
      - Kontakt med kunder och leverantörer.
      - Övrig administration kopplat till ordermottagning.

Om dig:

Vi söker dig med minst en avklarad gymnasieutbildning, god datorvana och tidigare erfarenhet av att arbeta i affärssystem. Vidare har du god vana av att sköta hela orderprocessen där du inser vikten av alla olika steg. Eftergymnasial utbildning inom exempelvis logistik eller liknande är meriterande. Du trivs med varierande administrativa arbetsuppgifter samtidigt som du drivs av att arbeta serviceinriktat. Som person är du strukturerad, har god kommunikationsförmåga och tar stort ansvar i dina processer.

Viktigt för tjänsten är:

      - Tidigare erfarenhet av orderhantering.
      - Tidigare erfarenhet av affärssystem.
      - Strukturerad, samarbetsvillig och driven.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco:

Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!

Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter:

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Mimmi Svedin via mimmi.svedin@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: Orderhantering, orderhanterare, ordermottagare, administration, Adecco, Skåne, Malmö

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 12 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023