Kommunikativ administratör sökes

Arbetsbeskrivning

Älskar du att vara spindeln i nätet och att bidra med fantastisk service? Har du ett sinne för administration, ett tekniskt intresse och trivs i miljöer där tempot är högt? Då kan Bravida vara rätt arbetsplats för dig! Här kommer du till ett härligt team med öppen och vänlig stämning - sök tjänsten som administratör idag då tjänsten kommer att tillsättas omgående.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Bravidas räkning en administratör till deras Vitvaruservice på huvudkontoret vid Telefonplan. Bravida är störst inom el, VS och ventilation i Norden. Tjänsten som administratör innebär att du kommer stötta arbetsledaren med varierande administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att tillhöra ett team som värdesätter trivsel, hälsa och säkerhet.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult ute hos Bravida. Förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet kan det finnas möjlighet till förlängning eller överrekrytering.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Bravidas önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till AcademicWork

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör kommer du att arbeta administrativt med telefon och dator som dina främsta arbetsverktyg. Det administrativa arbetet består av att hämta ärenden från Bravidas kunders system som du sedan registrerar och kopplar rätt i Bravidas interna system. Du kommer också arbeta med support gentemot kunder och svara på frågor eller akuta ärenden.

Exempel på arbetsuppgifter är att:


* Hämta ärenden från kundsystemet
* Vara administrativt stöd till arbetsledaren
* Administration i ärendehanteringssystem


VI SÖKER DIG SOM
Brinner för kundkontakt och trivs med att arbeta i högt tempo med flera arbetsuppgifter parallellt.

Vidare har du:


* 1-2 års erfarenhet från en tjänst som inneburit administration och kundservice sedan tidigare
* Mycket god data- och systemvana
* Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift


Det är meriterande om du har erfarenhet eller kunskap om vitvaror.

Som person är du självgående i ditt administrativa arbete och tycker om att ta egna initiativ för att underlätta arbetet. Du har en fallenhet för detaljer och trivs med ordning och reda i ditt arbete. Du kommer få en kort upplärning och vi ser därför att du är mycket snabblärd som person. Du kommer hantera många olika kundfrågor, svåra som lätta, vilket ställer krav på att du är kommunikativ och serviceminded som person och drivs av att göra det lilla extra för varje kund.

START: Omgående

OMFATTNING: Heltid

PLACERING: Telefonplan

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på stw03@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail. Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och fortfarande studerar på högskola/universitet, är nyutexaminerad eller har några års arbetslivserfarenhet.

SKYDD FÖR DIN PERSONLIGA INTEGRITET När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Bravida erbjuder en heltäckande specialistkompetens inom el, vs (värme och sanitet) samt ventilation. Inom dessa teknikområden verkar vi över hela installationsprocessen, från design och projektering till installation och service. Det kan handla om små serviceuppdrag eller omfattande entreprenadprojekt där vi tar ett totalansvar för alla installationer i till exempel bostadshus, kontor, industrier eller anläggningar.

På Bravida får du uppleva det lilla företagets närhet till kunder och kollegor. Du är med och kan påverka både din vardag och din utveckling. Samtidigt får du det stora företagets styrka och trygghet. Vi genomför projekt enligt beprövade metoder, där varje medarbetares insats värderas högt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Tillsvidare Kontorstider
  • Publicerat: 21 mars 2018

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

16 april 2024

Planning coordinator till Saab!

Planning coordinator till Saab!

15 april 2024