Kommunikatör till TLV i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Kommunikatör till TLV i Stockholm
Kommunikatör till TLV i Stockholm

arbetsbeskrivning.

Vi söker nu en kommunikatör med webbansvar till Tandvårds- och Läkemedelsförmånsverket i centrala Stockholm. Med arbete hos denna statliga myndighet får du chansen att både använda och vidareutveckla dina kompetenser inom det breda kommunikationsområdet, samtidigt som du bygger på ditt CV med attraktiv erfarenhet! Har du erfarenhet av att driva och förvalta arbete med webbplatser, vana av att hantera leverantörskontakter samt efterfrågad systemvana? Då har vi på Randstad nästa spännande möjlighet för dig. Vi ser fram emot din ansökan, redan idag!

TLV har till uppdrag att få ut mesta möjliga hälsa för de skattepengar som det offentliga satsar på läkemedel, apotek och tandvård. I dagsläget arbetar cirka 145 medarbetare inom myndigheten, allt ifrån farmaceuter till tandläkare och jurister. TLV uppmuntrar delaktighet och kreativitet för att medarbetare skall trivas och ha möjlighet att växa, där du nu har chansen att bli en del av den dagliga verksamheten under din uppdragstid.

ansvarsområden.

I din roll som kommunikatör kommer du att arbeta med ett stort fokus på att ansvara för webb, där du bland annat förvaltar, driver och kravställer utveckling av myndighetens intranät och externwebb. Vidare kommer du även att hantera kontakten med myndighetens leverantörer gällande aktuella områden, samt optimera bilder för webb och tryck.

Dina arbetsuppgifter:

• Förvalta TLV:s intranät och externwebb.
• Driva och kravställa utveckling av intranät och externwebb.
• Hantera kontakt med myndighetens leverantörer.
• Optimera bilder för webb och tryck.
• Bistå webbredaktör gällande arbete med publicering av material på intranät, externwebb och sociala medier.
omfattning.

Heltid. Start 2019-08, med uppdrag till och med 2019-12-31, uppdraget kan även komma att fortlöpa till 2020-02.

kvalifikationer.

Här behöver du:

• Tidigare erfarenhet av att förvalta webbplatser.
• Tidigare erfarenhet av att driva och kravställa utveckling av webb.
• Tidigare erfarenhet av arbete med leverantörskontakter.
• Goda kunskaper inom CMS-system, så som Sitevision eller Episerver.
• Kunskaper inom Acrobat för att kunna skapa och redigera PDF: er samt PDF-formulär.
• Kunna arbeta obehindrat i MS Officeprogrammen.
• Grundläggande kunskaper i bildbehandling för digitala kanaler, t.ex. Photoshop eller Illustrator.
• Grundläggande kunskaper gällande verktyg och applikationer som behövs för sociala medier.
För den här tjänsten söker vi dig som har en god samarbetsförmåga men likväl kan arbeta självständigt. Vi tror vidare att du har en förmåga att lätt strukturera upp din vardag och arbetsuppgifter. Har du även en god prioriteringsförmåga och kan skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter kommer du att bli en uppskattad kollega hos oss.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

ansökan.

2019-08-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information Marina Jovicic | marina.jovicic@randstad.se [ mailto:marina.jovicic@randstad.se ] |

om randstad.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Sjögren

Ninos Saado

Ragulan Tharmalingam, Ninos Saado, Elin Sandqvist

Linda Milve

Ellinor Hammar

Agneta Löfgren

Caroline Larsson

Martin Ogemar

Ellinor Hammar
073-0644786
Niclas Norenius Marander

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad Sweden Group AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 23 juli 2019

Besöksadress

Kungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
None

Postadress

Kungsgatan 18
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


26 januari 2024

24 januari 2024

24 januari 2024

22 januari 2024