OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Great Place to Work letar efter en ny passionerad medarbetare!
Säljande konsult
Vi söker dig som älskar att arbeta med externa konsultuppdrag inom HR området! Du som inspireras av att arbeta med hela kedjan från inledande kundkontakt, försäljning och definition av kundbehov samt analys och presentation för kunder. Vi vill också att du ska kunna driva förändringsarbete som inkluderar workshops/seminarier inom området arbetsplatskultur. Du kommer att vara en nyckelperson både för våra kunder och i vår organisation.
Vi tror att du har minst 4-6 års erfarenhet av konsultrollen och att du har vana vid säljansvar och egen budget. Du är kvalitetsmedveten och kan arbeta självständigt med kunduppdrag. Du har vana vid att arbeta med ledningsgrupper och HR team och har god förmåga att skapa förtroende för dig som person och de tjänster du levererar.
Great Place to Work arbetar med att mäta och utveckla arbetsplatskultur för alla typer av organisationer. Vi har en av världens största medarbetarundersökningar baserad på omfattande empirisk forskning. Vårt undersökningsmaterial används för att kartlägga och utveckla organisationer, men ligger även till grund för utmärkelsen Sveriges Bästa Arbetsplatser. Vi finns i nästan 50 länder världen över. Vårt Sverigekontor ligger i Gamla Stan i Stockholm.www.greatplacetowork.com
Kontakt:
Maria Grudén, vd Great Place to Work Sverige
Maila din ansökan på maria.gruden@greatplacetowork.com
Vi vill ha din ansökan senast 30 januari och vi ser fram emot att höra av dig!