Konsultchef

Arbetsbeskrivning

Driven och affärsfokuserad Konsultchef sökes!           

Är du en person som brinner för sociala kontakter, trivs i ett högt tempo och har ett genuint intresse för andra människor samt försäljning? Vill du bli en del av en arbetsplats som arbetar efter ledorden "Better Work, Better Life" med fokus på hög livskvalitet, glädje och laganda? Då har vi arbetet för dig!

 Hur ser din arbetsdag som Konsultchef ut?

Som Konsultchef kommer du att arbeta på Boråskontoret, vilket innebär personalansvar för tjänstemän och kollektivarbetare på uthyrningsuppdrag i Sjuhäradsbygden. I din roll ansvarar du för samtliga personalrelaterade frågor. Du har även ett stort säljansvar mot såväl nya som befintliga kunder. Du ansvarar för offerering av nya affärer samt prissättning i samråd med Kontorschef. Det är mycket viktigt att du har ett affärsmässigt fokus.

Du kommer att ingå i en arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå till målet väger tyngre än den individuella prestationen. På Adeccos kontor i Borås sitter vi i ett öppet kontorslandskap där en positiv atmosfär och arbetsglädje i en tempofylld miljö gör att du orkar göra "det lilla extra". 

Vem trivs här?

Vi söker dig som tidigare har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du som har en utbildning inom Personalvetarprogrammet eller Försäljningsutbilning med inriktning mot personalfrågor samt erfarenhet av arbetsledning kommer snabbt in i din nya roll samtidigt som du utvecklas och tar nya kliv. Har du tidigare erfarenhet av tjänsteförsäljning och/eller har arbetat i en utpräglad säljorganisation eller på ett bemanningsföretag är det mycket meriterande.  

Körkort och god engelska är ett krav.

Är du som person social, kreativ, flexibel, driven samt affärsfokuserad och har god människokännedom kommer du att trivas utmärkt i din nya roll. Är du dessutom prestigelös, teamorienterad, stresstålig, har god prioriteringsförmåga samt är lösningsfokuserad är detta din rätta arbetsplats. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och i mötet med våra kunder kommer du som medarbetare att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort för att nämna några förmåner. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. På Adecco erbjuder vi dig en karriär med stora möjligheter till personlig utveckling samt en mycket givande vardag.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta kontorschef Katrin Jonsson på 033-20 48 02

Välkommen att söka!

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse.
  • Heltid på kontorstid.
  • Publicerat: 28 juni 2013

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023