OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Oss
Arcus resurs är ett rekryteringsföretag med attraktiva resurslösningar till företag och organisationer. Med lokal förankring förser vi våra kunder med kompetent och välmotiverad personal för ett tillfälligt eller permanent behov.
För mer information läs på www.arcus.nu
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha ett helhetsansvar för att sälja in och leverera rekryteringstjänster i Öresundsregionen. Vi förväntar oss att du självständigt driver dina uppdrag, allt från att prospektera kunder och att boka och genomföra säljbesöket.
Vi arbetar med ett attraktivt löneupplägg med generös bonus. Är du driven så har du utmärkta förtjänstmöjligheter.
Kunder kommer från olika branscher och det är en stor variation på uppdragen. Har du ett stort nätverk och hög kompetens inom en specifik bransch så finns det möjligheter att på sikt få rollen som branschansvarig inom just ditt område.
Du kommer att självständigt ansvara för att bygga din kundbas.
Du genomför analyser av kravprofiler tillsammans med kunder vad gäller kompetens och erfarenhet.
I din tjänst ansvarar du för annonsering med kandidaturval, att säkra kompetens i form av intervjuer och referenstagningar. Efter rekrytering så ansvarar du för uppföljning och utvärdering.
Utmaningen i tjänsten är att det krävs högt tempo utan att tappa fokus på ansvar, service och kvalitetsnivå.
Din profil
Du är affärs- och resultatorienterad och snabb i tanke och omsätter i handling. Du är glad och positiv och älskar möten med människor. Du gillar att jobba självständigt med ett ansvar för dina affärer. Ett skallkrav är att du har erfarenhet från rekryteringsarbete och/eller säljarbete och har skaffat dig ett stort kontaktnät.
Om du känner du att du är rätt person så sök omgående då vi har löpande uttagning, sök dock senast den 31/1 2017.