Konsultchef till Arena Personal i Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Arena Personal AB

Om företaget
Arena Personals Helsingborgskontor växer och därför söker vi nu ytterligare en konsultchef som vill bli en del av vårt framgångsrika team. Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du har möjlighet att arbeta brett med försäljning och personal samt kan påverka din egen utveckling. Våra värderingar att vara personliga, professionella och engagerade genomsyrar vår organisation och det är viktigt att du delar dessa. Inom vårt företag finns ett genuint intresse för människor och vi värnar om våra kunder, medarbetare och kollegor. Vi har lång erfarenhet av att skapa relationer och bygger vår verksamhet på goda kontakter, därför är varje medarbetare hos oss mycket viktig för vår framgång.

Arbetsuppgifter
I rollen som konsultchef hos oss är du delaktig i hela kedjan från införsäljning av nya uppdrag till rekrytering och personalansvar. Du offererar och prissätter nya affärer i samråd med platschefen på kontoret. Vidare skriver du annonser utifrån kravprofiler, går igenom ansökningar, matchar uppdrag, genomför intervjuer samt genomför medarbetar- och kundbesök. Personaladministrativa sysslor ingår även i arbetet, så som tidrapportering, löneadministration och schemaläggning.

Din profil
För att lyckas i branschen måste du ha näsa för affärer och ett naturligt starkt driv i ditt sätt att arbeta. Vi ser helst att du har dokumenterade säljresultat som du kan visa upp i samband med eventuell intervju. Du som söker tjänsten bör ha erfarenhet från personalledning i någon form, har du dessutom arbetat inom bemannings- och rekryteringsbranschen ses detta som meriterande. Har du en examen inom försäljning, ekonomi eller beteendevetenskap är även detta något vi värdesätter. Vi på Arena Personal värdesätter teamet och vår arbetsplats präglas av teamkänsla och öppenhet.

Att du är en god administratör och har datorvana är ett krav. Du behärskar MS Word, Excel samt Outlook och har du tidigare arbetat i Intelliplan är det meriterande. Det är en förutsättning i tjänsten att du utrycker dig väl i både tal och skrift på svenska och engelska. Eftersom du kommer att genomföra kund- och medarbetarbesök är B-körkort ett krav.

Är du som person ansvarstagande, social, lösningsfokuserad, har god människokännedom samt är prestigelös kommer du att passa in bra i rollen som konsultchef hos oss. Största vikt vid denna rekrytering kommer att läggas vid personlig lämplighet och utvecklingspotential hos dig som sökande.

Stämmer denna beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast. Intervjuer kommer att ske löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten inom kort. Söker gör du via vår hemsida www.arenapersonal.com Eventuella frågor om tjänsten besvaras av platschef David Faasth på 042-600 51 90 eller Tanja Duvander, rekryterare, på 040-627 95 97.

Om oss
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024