Konsultchef till Professionals Nord Örebro

Konsultchef till Professionals Nord Örebro

Arbetsbeskrivning

Inledning:
Professionals Nord fortsätter sin storsatsning. Under 2021 öppnade PN fem nya kontor som går som tåget. Nyckeln har varit att anställa branschens bästa medarbetare. På Örebrokontoret har vi gått från tre medarbetare till hela sju fantastiska kollegor. Nu vill vi bli fler!

Information om tjänsten
Nu söker vi dig som tillsammans med oss i Örebro & PN ska ta marknaden till helt nya nivåer!
Tillsammans med dina kollegor i bolaget säkerställer du Örebros etablering och är redo att gasa från dag ett. Här kommer du att arbeta tillsammans med VD Per Blad, Leveranschef Lovisa Berglund, Säljchef Benny Kaya, Kundansvarig Peter Bengtsson, Konsultchef Emma Grundin och Sanna Ehn samt Konsultchefsassistent Emma Ljunglöf. Skicka gärna i väg en kontaktförfrågan på Linkedin! Du kommer givetvis erbjudas utbildning och alla verktyg som krävs i rollen för att lyckas! 

Arbetsuppgifter
Du kommer in i en uppbyggnadsfas i bolaget där karriärvägarna kommer vara många. Här får du blandningen av att tillhöra ett kontor i tillväxt men som har en koncern med muskler. Du får vara med i alla frågor som rör tillväxten i Örebro, och får verkligen chansen att påverka.

Som konsultchef hos oss arbetar du i nära samarbeten med dina kunder, konsulter, assistenter och kundansvariga. Du drivs av affären och har samtidigt hjärtat på rätt ställe – tillsammans kommer vi göra skillnad för människor & våra samarbetspartners i Sverige.

Du är ytterst ansvarig i dina rekryteringsprocesser, främst mot tjänstemannasektorn inom alla affärsområden på hel- och deltid samt vid direktrekryteringar.
• Kravprofil
• Annonsskrivning
• Urval
• Intervju
• Referenstagning
• Kandidatpresentationer
• Avtalsskrivning

Vidare har du personalansvar över dina anställda konsulter där du hanterar konsultvård, arbetsmiljö, tidrapportering, löner, övrig administration och mycket mer. Du har affärshatten på & älskar att arbeta med relationer. Att upprätthålla och vårda dina konsult- och kundkontakter är viktigt för dig.

Vi söker dig som

• Har en relevant akademisk utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Pratar och skriver svenska & engelska flytande då våra kunder kräver det

Det är meriterande om du har någon form av erfarenhet från bemanningsbranschen.

För att bli långsiktig i rollen tillsammans med oss är det viktigt att du är beredd att visa engagemang och hjärta från dag ett. Under tiden vi alla arbetar hårt planerar vi även att ha roligt tillsammans och göra det vi älskar - ge människor arbeten!

• Energispridare
• Affärsorienterad & Målinriktad
• Effektiv
• Teamplayer

Start: Januari eller enligt överenskommelse 
Omfattning: Heltid
Lön: Fast lön + bonus
Kontaktperson: Lovisa Berglund, Leveranschef Region Mitt

Urval sker löpande så var snabb in med din ansökan. Sök tjänsten genom att trycka på "sök jobbet". Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta mig på per.blad@pn.se på per.blad@pn.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


Vi söker en rekryterare

Vi söker en rekryterare

15 mars 2024

HR Assistant

HR Assistant

14 mars 2024

13 mars 2024