Konsulter inom Customer Experience Mangement

Arbetsbeskrivning

Konsulter till Customer Experience Management Stockholm och Göteborg.

Telemanagement söker dig som vill arbeta som konsult inom kundtjänst/Contact Center.

Då efterfrågan på våra tjänster är i en expansiv fas och vi expanderar vår verksamhet inom CEM, Customer Experience Management, behöver vi därför förstärka vår organisation med nya medarbetare.

Vi utför konsultuppdrag inom området och verkar som experter samt resurser främst med projekt och förändringarbete. Våra uppdragsgivare är stora privata och offentliga/kommunala verksamheter

Nu söker vi dig som har gedigen erfarenhet inom området. Förmodligen har du jobbat som ledare och/eller utvecklare inom kundtjänst/Contact Center -området under minst 5-10 år. Du har skinn på näsan och ett tydligt eget driv. Du ser möjligheter där andra ser problem och du fattar snabbt rätt beslut. Vi ser gärna att du har arbetat med olika arbetsuppgifter inom området gärna system- och eller med krav på dessa lösningar samt processutveckling och i förekommande fall bemanningsplanering/Workforce Management.
Har du dessutom konsulterfarenhet är det en merit.

Du skall förutom kunskap inom området ha en stark egen drivkraft, projektledaregenskaper och en vana av att analysera och dokumentera.
Du ser mer om våra tjänster på www.telemanagement.se/tjanster/utveckling-av-contact-center/

Vill du veta mer. Kontakta då Bernhard Ödin som är ansvarig för Customer Experience Management, tel 073 772 10 00

Din ansökan vill vi ha via mail så snart som möjligt dock senast 10 januari 2014.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael Roth
0 72 216 96 96
VD Jukka Ristijärvi
0730 68 39 00
Jonas Magnusson
070 653 11 54

Sammanfattning

Besöksadress

Årstaängsvägen 11
None

Postadress

Box 47005
STOCKHOLM, 10074

Liknande jobb